Suunnittelen matkaa johannesburgiin ensikuussa todella pienellä buudjetilla.
Paljolla voisi löytää halvimman hotellin/majoituksen?
Ja onko hotelleja ylipäänsä minkä verran tarjolla?
Ja taksien hinnat? Raksuttaako mittari vai pitääkö hinta sopia etukäteen?
hintataso johannesburg
4
697
Vastaukset
- budjettie
saako esim. 300 eurolla viikoksi katon pään päälle ja taksit lentokentälle ja syötyä?
- rasisitico
moro mulpero. j-burg on iso ja moderni kaupunki. törmäät aikamoiseen rasismiin ensimetreiillä - valkosia vihataan ja kunnolla. miksi menet väkivaltaiseeen paskakaupunkiin?? men etelään ja maaseudulle.... tai mieluummin johonkin muualle kuin et-afrikkaan. saat vain turpiisi.
- StukkieWors
Valkoisia ei vihata
Minä asuin maassa ja en koskaan kohdannut vihamielisyyttä. Vieläkin muistan sen kerran kun melkein pyorryin junassa ja ne eri-väriset minua auttoi. Kuinka mielellään he juttelivat ja rupattelivat minunkin kanssa.
Se on afrikkaa, joten siellä on väkivaltaa ja kaikkea, mutta ehkä sen takia paikalliset olivat niin nopeita neuvomaan.
Vuokraa auto. Julkinen liikenne ei toimi.
Minä nuorena matkustin noissa township takseissa ja en koskaan tuntenut oloani epä-teruvalliseksi. En tiedä olisiko pitänyt. Matkustin aamuisin ja ruuhka aikaan. En iltaisin - hepales
Terve!
Työni vuoksi asun Etelä-Afrikassa n. 4kk vuodessa ja koskaan ei ole sattunut mitään! Tottakai Etelä-Afrikkassa on synkät tilastot mutta kannattaa katsoa peiliin kuinka siellä kuuluu käyttäytyä!
Sovetoon EI esim kannata mennä kävelemään mutta esim Johannesburgissa olen käpsytellyt monet illat ja aina saanut olla omassa rauhassa... tosin kukaan ei ole nähnyt vaivaa tälläisestä resupekasta jolla omaisuus on muovikassissa!
Äärettömän hieno maa jossa on paljon nähtävää mutta suosittelen lämpimästi maan pohjoisosaa, esim Limpopo provinssia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813