Joo no mulla on tämmönen suht. uus kone jonka kokoonpanoa ei jaksa ruveta tähän listaan, athlon xp 2600 prossu kuitenkin niin saa jotain kuvaa koneen iästä.
Noh, aluksi mulla oli paremman käyttiksen puutteessa windows me. Nyt oon vaihtanu xp prohon ja sen mukana tuli pieni pulma.
Me:ssä kun näyttö sammu niin yks tuuletin koneen takaa sammu (eli koneessa on powerin kahden tuulettimen lisäksi yks iso tuuletin). Kuitenkin, varmaan joku noista kolmesta sammu ja koneen melu hiljeni huomattavasti.
Nyt xpn asennuksen jälkeen tuo kyseinen tuuletin ei sammu kun näyttö sammuu. Että mitenhän tuon tuulettimen sais taas sammuun, tai onko tuo xp ees syynä siihen ettei se enää sammu? muuta en oo kyllä koneelle tehny...
Tuulettimista...
5
1091
Vastaukset
- Abit
Kun mulla on xp ja siinä 2 tuuletinta emolevyssä mutta kun painaa lepotilan päälle, niin koneesta ei kuulu kun puhallin ja melutaso putoaa kun todennäköisesti toinen emolevypuhallin pysähtyy.
Näytön tilalla koneeni puhaltimelle ei näytä olevan mitään merkitystä. Prossu on 2,8Ghz- en tiiä tätäkään :D
tuosta lepotilasta... niin jos se on päällä niin pystyykö esim. DC kopioimaan tietoa kovolle?
- enkä tätä
Toimisko se tuolla tapaa valmiustilassa...
Että kun kone on valmiustilassa niin DC voi kopioida tietoa kovolle..? - tiesin sitteki! :D
Sori tuota yhtä viestiä...kyllähän mää tiiän mikä lepotila on :D
...alkaa väsymys painaa... :D - Shinoby
tiesin sitteki! :D kirjoitti:
Sori tuota yhtä viestiä...kyllähän mää tiiän mikä lepotila on :D
...alkaa väsymys painaa... :DItelläni on amd athlon xp 1700 @ 1700, päällä glacial tech silent breeze gold edition, kotelossa 4 kpl akasa crystal cleas blue led fan 80mm ja näytön ohjain viilenee Zalman ZM80C-HP heatpipe passiivi coolerilla, ääni 0 db.
PSU on BeQuit colorline 450W.
Noi neljä akasan tuulentita on kytketty akasan fan controller pro paneeliin jossa on portaaton tuuletinnopuden säätö. Saan koneen halutessani sen verran hiljaseks että koko masiinan olemassa olon meinaa unohtaa.
vaikka olis rasitusta niin lämmöt pysyy kurissa ja desibelit pysyy alle 25.
ainoa joka pitää ääntä on toinen kiintolevy ja dvd asema silloin kun niissä äksöniä on.
Lepotilat on pois käytöstä. mitään semmosia....
-s-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738