Pidättekö esimerkiksi näiden taiteilijoiden kirjoista, tauluista, sävellyksistä tai äänilevyistä?
Gunnar Björling
Harald Gallén
Pentti Holappa
Tove Jansson
Helvi Juvonen
Yrjö Kaijärvi
Uuno Kailas
Christer Kihlman
Sofi Oksanen
Hagar Olsson
Olavi Paavolainen
Tuulikki Pietilä
Mirkka Rekola
Pirkko Saisio
Kaarlo Sarkia
Jari Sillanpää
W. H. Auden
Joan Baez
Long John Baldry
Samuel Barber
Clive Barker
Simone de Beauvoir
Leonard Bernstein
Dirk Bogarde
Benjamin Britten
William S. Burroughs
John Cage
Bruce Chatwin
Van Cliburn
Montgomery Clift
Aaron Copland
Patricia Cornwell
Eva Dahlgren
Sergei Eisenstein
Ralph Waldo Emerson
Roland Emmerich
Jodie Foster
Stephen Fry
Greta Garbo
Federico Garc¡a Lorca
Allen Ginsberg
David Hockney
Billie Holiday
Janis Ian
Elton John
Jasper Johns
Grace Jones
Janis Joplin
Frida Kahlo
Selma Lagerlöf
Freddie Mercury
George Michael
Anaïs Nin
Pier Paolo Pasolini
Francis Poulenc
Marcel Proust
Francoise Sagan
John Schlesinger
Maurice Sendak
Dusty Springfield
Gertrude Stein
Michael Tippett
Lily Tomlin
Pjotr Tsaikovski
Luchino Visconti
Alice Walker
Andy Warhol
Walt Whitman
Oscar Wilde
Tennessee Williams
Pidättekö näistä, kreationistit?
29
217
Vastaukset
- obobo
Kreationistit eivät ainakaan voi väittää, että homojen, lesbojen ja biseksuaalien joukossa ei olisi taiteellisesti lahjakkaita ihmisiä.
Hyi! Paljastit jujun.
- obobo
Sori! Ajattelin vaan ettei kai nyt kreationistitkaan ole sentään niin sivistymättömiä, että eivät olisi listaa läpi käymällä tunnistaneet ainakin joitain nimiä. Taisin yliarvioida heidät.
Voivathan he edelleen kertoa mielipiteensä noista hienoista taiteilijoista, vaikka nyt tietävätkin totuuden heidän seksuaalisesta suuntautumisestaan. Anteeksi vielä paljastuksesta. - höhhh
obobo kirjoitti:
Sori! Ajattelin vaan ettei kai nyt kreationistitkaan ole sentään niin sivistymättömiä, että eivät olisi listaa läpi käymällä tunnistaneet ainakin joitain nimiä. Taisin yliarvioida heidät.
Voivathan he edelleen kertoa mielipiteensä noista hienoista taiteilijoista, vaikka nyt tietävätkin totuuden heidän seksuaalisesta suuntautumisestaan. Anteeksi vielä paljastuksesta.No keitä nuo ihmiset sitten olivat?
Ei yhtään tuttua nimeä! - poikjuhg
höhhh kirjoitti:
No keitä nuo ihmiset sitten olivat?
Ei yhtään tuttua nimeä!Et kai nyt sentään tosissasi ole?
- höhhh....
poikjuhg kirjoitti:
Et kai nyt sentään tosissasi ole?
No en käy taidenäyttelyissä.
Eihän kaikki pidä traiteista! - +
höhhh.... kirjoitti:
No en käy taidenäyttelyissä.
Eihän kaikki pidä traiteista!Et ilmeisesti myöskään lue kirjoja etkä katso telkkaria?
- HomousEiSielussa?
+ kirjoitti:
Et ilmeisesti myöskään lue kirjoja etkä katso telkkaria?
Itse kreationisti, tunnen homoja, ja pidän monen listalla olevan taiteesta.
Miksi vihaisin Jumalan luomaa asiaa? Itse kuulun Vedanta-koulukuntaan, ja Hindu-teos Maha-Bharata kertoo Krishnan ystävästä Arjunasta joka eli osan elämäänsä eunukkina!
Krishna puhui Bhagavad-Gitan, Hindujen Raamatun, juuri Arjunalle.
Sielä tuli siis pitkää sormea suvaitsemattomille krisseleille?
Homous on vain ulkoinen, aineelliseen kehoomme kuuluva asia. Sillä ei ole mitään tekemistä todellisen, sisäisen minämme kanssa. Joka tuomitsee homon, tuomitsee henkilön sen pölyn pohjalta, joka ulkoa on tarttunut vaatteisiin?
Hiljaisuus kertoo paljon.
- viksumpi
Minulla ei ole mitään sitä vastaan että noille käy elämässään yhtä hyvin kuin Pier Paolo Pásolinille. Tai listastasi unohtuneelle Viktor Nurejeville.
- ltte piru
Onko tuo kristillistä lähimmäisenrakkautta?
- ugboubgo
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että sinulle käy elämässä yhtä hyvin kuin Jeesukselle. Ilman satua ylösnousemuksesta.
Kuka on Viktor Nurejev?
- +
viksumman edesmennyt elämänkumppani?
- viksumpi?
Mitä, eikos kaikki homot tunnekaan toisiaan?
- KrissetMaanJohdossa?
+ kirjoitti:
viksumman edesmennyt elämänkumppani?
Googlaamiseen vähemmän aikaa kuin täällä kysymiseen? Missä Aivot??
Mitähän johtopäätöksiä siitä pitäisi tehdä, että krentuilta ei heru rehellisiä vastauksia aloittajan kysymykseen? Eivätkö piittaa kulttuurista vähääkään vai eivätkö tunne kulttuuria vähääkään vai eivätkö vain uskalla myöntää rehellisesti että kyllä, pidämme Joan Baezin ja Janis Joplinin esityksistä vaikka he biseksuaaleja ovatkin?
Oliko kysymys liian vaikea vai liian kiusallinen?
Oliko Janis Joplin muuten tosiaan lesbo? Tai edes bi? Muistelen, että hänellä oli suhde mm. Kris Kristoferssonin ja suunnilleen koko Big Brother & Holding Companyn kanssa.
Listalta puuttuu taas esim. Rock Hudson.illuminatus kirjoitti:
Oliko Janis Joplin muuten tosiaan lesbo? Tai edes bi? Muistelen, että hänellä oli suhde mm. Kris Kristoferssonin ja suunnilleen koko Big Brother & Holding Companyn kanssa.
Listalta puuttuu taas esim. Rock Hudson.Otin tuon listan Wikistä ja eliminoin niitä joista kukaan ei ole koskaan kuullutkaan; saattoi mennä joku tunnetumpikin siinä sivussa. Sen enempää en viitsinyt syventyä koska minulle taiteilijoiden seksuaalinen suuntautuminen on yhdentekevää.
Tuntui vain jotenkin siltä että kreationisteille se ei ehkä ole, mutta tässä asiassa olen mielelläni väärässä.
viksummaksi itseään nimittävälle on ikävä kyllä mainittava että Wiki ei tunne Viktor Nurejevia. Mahdoitkohan tarkoittaa Rudolf Nurejevia tahi jotakin muuta Viktoria?- asianharrastaja
naapurin.kissa kirjoitti:
Otin tuon listan Wikistä ja eliminoin niitä joista kukaan ei ole koskaan kuullutkaan; saattoi mennä joku tunnetumpikin siinä sivussa. Sen enempää en viitsinyt syventyä koska minulle taiteilijoiden seksuaalinen suuntautuminen on yhdentekevää.
Tuntui vain jotenkin siltä että kreationisteille se ei ehkä ole, mutta tässä asiassa olen mielelläni väärässä.
viksummaksi itseään nimittävälle on ikävä kyllä mainittava että Wiki ei tunne Viktor Nurejevia. Mahdoitkohan tarkoittaa Rudolf Nurejevia tahi jotakin muuta Viktoria?Mahdoitko itse joskus moitiskella jb-multinikkiä homoteeman alituisesta esilleotosta palstlla?
- däng däng
......Oliko kysymys liian vaikea vai liian kiusallinen?.....
Oli liian typerä vastattavaksi krean aivoille mutta aivan sopivan alkeellinen evokin aivoproteesille. - yksi totuus tämäkin
däng däng kirjoitti:
......Oliko kysymys liian vaikea vai liian kiusallinen?.....
Oli liian typerä vastattavaksi krean aivoille mutta aivan sopivan alkeellinen evokin aivoproteesille.Kreationisti ajattelee sydämellä ei aivoilla.
yksi totuus tämäkin kirjoitti:
Kreationisti ajattelee sydämellä ei aivoilla.
Kreationismista voi siis parantua sydämensiirrolla.
asianharrastaja kirjoitti:
Mahdoitko itse joskus moitiskella jb-multinikkiä homoteeman alituisesta esilleotosta palstlla?
> Mahdoitko itse joskus moitiskella jb-multinikkiä homoteeman
> alituisesta esilleotosta palstlla?
Kaikkihan täällä moittivat kaikkia, ja onhan evokeilla toki sama oikeus provosointiin kuin kretuillakin...
*purr purr purr*- asianharrastaja
naapurin.kissa kirjoitti:
> Mahdoitko itse joskus moitiskella jb-multinikkiä homoteeman
> alituisesta esilleotosta palstlla?
Kaikkihan täällä moittivat kaikkia, ja onhan evokeilla toki sama oikeus provosointiin kuin kretuillakin...
*purr purr purr*Jokaisella kirjoittajalla on toki yhtäläiset oikeudet pyrkiä pilaamaan tai olemaan pilaamatta palstaa.
- Yngh!
Evokki on tosi kummallinen kun luulee, että tuo nimilista liittyy jotenkin luomiseen/evoluutioon. Kummaa sakkia, todella.
Tai voihan se jotenkin evokkien uskontoon liittyäkin, tiedä häntä.- 34
Sen kuin yniset. Eivät teidän kretukoiden aloituksenne yhtään sen parempia ole. Pikemminkin päinvastoin, tässähän sentään esitettiin kysymys johon on mahdollista vastata ihan rehellisesti.
Monta hyvää kirjailijaa ja lauluntekijää tuossa listassa muuten. - Möttöskä 1
34 kirjoitti:
Sen kuin yniset. Eivät teidän kretukoiden aloituksenne yhtään sen parempia ole. Pikemminkin päinvastoin, tässähän sentään esitettiin kysymys johon on mahdollista vastata ihan rehellisesti.
Monta hyvää kirjailijaa ja lauluntekijää tuossa listassa muuten.Monta hyvää kirjailijaa ja lauluntekijää tuossa listassa muuten.
Entä sitten, miten tuo höpinä liittyy mihinkään, edes evouskoonkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854