Siis auttakaa joku mua!!!!
Oon rakastunut tulisesti erääseen mieheen ja hänkin tykkää minusta. Ainoa ongelma suhteessa on se, ettei mies pidä lapsista. Hän ei halua tavata lapsiani eikä tykkää siitä, että olen lapsieni kanssa.
En halua menettää miestäni ja siksi ajattelin antaa lapseni adoptoitavaksi. Älkää nyt vaan menkö mitään mua arvosteleen, kun ette tiedä tilannetta itse!
Siis voiko tonne adoptioon antaa yli 3 v lapsia??
Lapset adoptoitavaksi uuden suhteen tieltä?
9
363
Vastaukset
- lilluk
IDIOOTTI!!! :/
- tindeee-e
IDIOOTTI MIES! :/
Toiv. tää on vitsi, ei tällasella aiheella edes saa pelleillä!, ei kukaan vanhempi voi olla noin sairas, että antaa lapsensa pois jonkun miehen takia (eihän se edes MIES taida olla jos ei toisen lapsia kestä!).
Taivas kuinka kuvottavaa!!!
- a-haa
Selvä provo!
- tindeee-es
TOIV!!!! Mut kuka edes kehtaa provoilla noinkin ikävällä aiheella, typerää sakkia.
- dsdsdsdsdsds
voi
anna pois - ,
No olipas provoa, joku on lukenut lehtiä..
- kuinka kauan
Joo ja jonkin ajan kuluttua rakkautes hiipuis ja entä sitten?
- otto pioka
anna pois vaan kyllä joku huolii.
- riitualiina
Oletteko kuulleet uutisista tässä vähän aikaa sitten kuinka lapsia annetaan huostaan, siis vanhempi itse , uuden suhteen tieltä kun uusi puolisko ei hyväksykään olemassa olevia lapsia. Että kaikenlaista se "rakkaus" teettää!!Sairasta! Vaikka en lapsista tykkääkään niin tuntuu se vaan karmaisevalta tuollainen asia. Joku mies tai nainen on tärkeämpi kuin oma lapsi. Mikseivät harrasta yhden yön suhteita koska mistään muusta ei ole kyse kuin seksin puutteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738