Olen ratikkafani ja Lissabonissahan on niitä riittää! Onko olemassa jokin päivän/kahden/kolmen lippu, jolla saa ajella rajattomasti. Jokin turistikortti ilmeisesti ainakin on, johon kuuluu museoiden sisäänpääsyjä. Mikähän on hinta. Mitä muita vinkkejä antaisitte. Pitääkö nyt varoa sanomasta olevansa suomalainen, tuntuu olevan ilmassa aikamoista vihaa suomalaisia kohtaan rahoituskiistan johdosta.
parin viikon päästä
2
204
Vastaukset
Ovat hyvin ystävällisiä nämä portugalilaiset. Enmillään usko, että tavallinen kadun mies osaisi edes ajatella Suomen avustusjuttuja. Eivätkä ainakaan välitä. Mehän matkailijat tuemme jatkuvasti Portugalia.
Päivän lippuja saa. Ja useammankin. Kun ostat ensimmäisen lipun, niin muista säilyttää se, jos otat siihen jatkoaikaa (lippupohjan hinta on 50c). Siihen samaan lippuun pystyy lataamaan lisää aikaa. Kannattaa kysyä metroaseman virkailijoilta, miten menetellä. He opastavat kyllä. Kävelevät siellä kansan keskellä. Liput ovat edullisia. Sillä samaisella kortilla pääsee mm. tiettyihin nähtävyyksiin ilmaiseksi, mutta ei esim. linnoitukseen. mm. siihen keskustan vanhaan hissiin.
Osa vanhoista ratikoista lopettaa aika aikaisin kulkunsa.- vivakortti
on 24, 48 ja 72h lippuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748