Oli vähän jääkärit vittuuntuneen oloisina eilisessä Afganistanissa. Nyt tajuan miksi lapsia lähetetty -kukaan muu ei jaksa istua vain pannussa valmiudessa ottamaan kuula kalloon heti oikean toiminnan kohdalle sattuessa:) Hahha hahaa..
- Ja olipas nerokas pannukuski, kun raketti-isku tehtiin heitä päin, niin sitten jätkät pysähtyvät aavalle ja yksi avaa oikein ovenkin...-Missä nämä munapäät on koulutettu?
Heh, aika turhautuneita poikia oli eilen:)
6
542
Vastaukset
- enpä lähtisi sotaan
Sa on sa...
- UhoPuhuri
Jos haluaa hävitä sotia niin NATOon vaan. Se on sellainen pulju, että aluks uhoaa mutta lopuks selittää ja vetäytyy kun rahat on menny eikä voittoa tullu.
- Naatto
Vain natoamalla voit hävitä.
- fktj
Puhuit siinä muodossa, että et ollut itse mukana?? Älä kuuntele tornareita, älä arvostele jos et ole ollut itse mukana, ja tämä on tärkein... Älä aliarvioi vaikka olisivat nuoria.. Osa mua nuoremmista olivat äärimmäisen päteviä aikoinaan, tosin eri missio..
- jos nyt suoraan sano
Satuitko katsomaan ko doggaria? Oli ne kyllä kypsiä. Nuoruudesta ei ole mitään etua missiolla muuta kuin se, että ei tarvitse maksaa kunnon palkkaa.
- 9+2
Tuollaisihan ne kaikki "coalition" soltut ovat, ei ole suurikaan ihme, että talebaanit ovat voittamassa tuonkin sodan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337