Milläs kaapelilla saisi kytkettyä tuon kotiteatterin Scaleo 600 - tietokoneeseen ?
Kotiteatterissa on aux - ulostulo(punainen) ja yläpuolella samanlainen liitin (valkoinen), rca - liittimiä. Koneessa Spdif out - liitäntä ja sitten nämä äänikortin 3,5mm liitännät.
Onnistuisko esim tällä kaapelilla:
http://www.thomann.de/fi/the_sssnake_yrk2015.htm
molemmat päät kotiteatterin liitäntöihin ja toinen pää esim. siihen äänikortin 3,5mm - liitäntään ?
Sitä Spdif - liitäntää ei varmaan voi hyödyntää, koska en oo ainakaan itse löytänyt sellaista kaapelia jossa olisi se yksi Spdif - pään liitäntä ja sit kaksi sinne kotiteatterin rca - liitäntöihin...
Panasonic SA-PT150:n kytkeminen tietokoneeseen.
JaakkoZZZ
3
239
Vastaukset
- 8+5
> Milläs kaapelilla saisi kytkettyä tuon kotiteatterin Scaleo 600 - tietokoneeseen ?
Mitä sinä tällä kytkennällä haluat saada aikaan? - JaakkoZZZZ
no kun oon ruuvannu nää kotiteatterin kajarit seinään niin en raaski ottaa pois. vois hyödyntää, kun katselee leffoja tietokoneelta tai kuuntelee musiikkia...
olisko siihen oikea kaapeli ? - Kokeillaanpas näin
Eikö kotiteattreissa ole s/pdif-sisäänmenoa? Ilamn sitä et saa siihen monikanavaääniä. voit vetää äänet stereona tietokoneen kuulokelähdöstä edellisessä linkissäsi olevalla rca-3,5mm liitosjohdolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299