Kuulutko SINÄ tähän?

Viinan-vaara

NAINEN, passaako tuntomerkit sinuun?:
-150-170cm, 18-50 vuotta
- Painoltaan pysyt maankamaralla, etkä lähde tuulen mukaan.
- Tumma, Blondi, brunette, maantie, puna, tai kaikki siltä väliltä
- Lapsia(si) pystyt komentamaa ja ne tottelee.
- ...Tai sitten tehdään lapset yhdessä.
- Maanläheinen, kehityskelpoinen, avoin ja luotettava.
- Maalla viihtyvä/ tai ainakin luonnosssa. (Tulenteko pitää osata sitten vähintään tikuilla)
- Toimeentuleva, muullakin tavalla, kuin sossu/KELA
- "Emäntä" = leipoo, laittaa ruokaa, siivoa kaverina & muut kotityöt kimpassa.
- Seksiä molempia haluista, kyvyistä riippuen 1-2krt 2 vk (ps. vain normaali, ei sis väkivaltaa tai muuta julmuutta. pps. sisältää hellyyttä ja hyvänä pitoa ennen ja jälkeen)
-Ulkonäkö on meille kaikille luotu.

Ja sitten mitä olisi tarjolla vastaan...:

-26 Vuotias, KAINUUN korkeutta&komeutta. 170/78 (Ei tarvitse seurassani hävetä, minun rinnalla liikkua)
- Vakituinen emännän paikka (ei määräaikaisia suhteita)
- Tanssia lavalla ja pari juomaa "piikkiin..." (noin 3-6 x vuodessa)
- Mennä saat kyllä kavereiden kanssa.. vaikka perjantaisin (jatkoa seuraa)
- SUURIN haaste. Lauantai kännit kotona kertaa 52 vuodessa. Sisältää pohjat, juomingit, jatkot, lopetukset ja usein tuttuja.. ..ja sukulaisia ja ainakin paljon viinaa... Mukaan ainakin pääset, kun vaan hommaat lapset hoitoon...
- On työtä ja tuloja (2400e brutto kk) vakkari paikka ja tilillä katetta.
- Lomahommiin on kesämökki ja laitetaan jatkossa jotain yhteistä kivaa!!

Ainut paheeni on alkoholi... Vaikka vain kerran viikossa juoppo olenkin, josta tosin sivulliset eivät ole koskaan kärsineet, muusta kuin huonosta huumorista...

(ihan vain tiedoksi, olen juonut jo 8 vuotta, mutta vain Lauantaisin, viikolla en ota edes alkoholitonta simaa..)

8

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttönyymi

Tahtoisitko laittaa peniksesi pilluuni ah ah?

• Damn, oon 173 senttinen, huti meni

• dgzujtyokyuko

Valitettavasti tuo viikottainen juopottelusi on niin paha miinus että pidemmän päälle sitä ei kestä yksikään nainen.

Mikä järki siinä muuten edes on? Jokainen sunnuntai darrassa? Puolet viikonlopusta aina pilalla. Ja onko se ihan oikeasti muka hauskaa? Joka lauantai kännissä kotona? Ei millään pahalla, mutta se kuulostaa vähän säälittävältä...

• sorrry

Lyhyt olet, olen 181 cm. Kaljottelu ei ole myöskään makuuni kuin ehkä kerran tai pari vuodessa.

• upea pitkässääri

Olen 180cm ja koroilla vielä enemmän.:( Liian vähän pääsis sun kustantamana ulos..korkeus/komeus jää aika vaatimattomaks...ja hei jos on perhe niin ei joka viikonloppu rällätä viinan kanssa! Ei taida jonoa olla sun oven takana..ehkä joku yhden illan juttu mutta ei vakavissaan....sorry

• Viinan-vaara

No täällähän alkoi oikein kunnon rökitys tuosta juopottelusta!!
      Pitää vissiin myydä pellot&metsät ja muuttaa Kainuun pääkaupunkiin, niin olisi sitten työttömänä hemmottelu rahaa.
      Työttömän olisi aikaa sitten ravata AA-kursseilla.

Itse olen lähes 185cm mutta tykkään pienemmästä naisesta, kun sitä on kivempi "käsitellä" (esim halkoliiteriä vasten seisaaltaan rakastelu aamukasteisena kesäyönä) siinä voi kaupungin likka miettiä onko se kusinen porttikongi parempi ratkaisu...

Ei ole jonoksi asti ollut naisia.. Oman kylän tytöt on muuttaneet kasvukeskuksiin ja pirpanat ei maalla viihdy, kun ei ole mieluista tekemistä.

Sen verran voin tulla vastaan, että tulentekoon saat käyttää myös sytkäriä, mutta muuten pysyn kannassani.

• valitse sitten

viina!

• ihana nainen

halkoliiteriä vasten en viitsisi vaivautua..menee koko seuraava vuosi vedellä niitä tikkuja persiistä...joten suosittelen sulle
      sitä tumppuun vetämistä ja viinan-vaaraa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe