IHERBISTÄ EDULLISESTI

tilailija

Halvimmat superfoodit löytää tietenkin suomen luonnosta itse poimimalla, mutta tähän aikaan vuodesta ei vielä kaikkea saa, itse olen ihastunut näihin:

http://www.iherb.com/Navitas-Naturals-HempSeeds-Raw-Shelled-Hemp-Seeds-8-oz-227-g/23304?at=0&rcode=NEN469

pehmeitä, tosi tuoreen makuisia luomulaatuisia hampunsiemeniä, käytän smootieiden seassa, ripottelen salaattiin, ja maistuu sellaisenaankin, vähän pähkinäinen maku.

näitä olen kuullut kehuttavan, itse tilasin juuri kokeeksi:

http://www.iherb.com/Dragon-Herbs-Heaven-Mountain-Goji-Berries-8-oz-227-g/21555?at=0&rcode=NEN469

paketti on kotona noin viikossa, ja 1,36kg paketin postikulutkin vain 4 dollaria.Ensikertaa tilaava saa 5 dollarin alennuksen koodilla NEN469, minimitilausrajaahan tuolla ei ole, ja valikoima niin superfoodien, kuin vitamiinien, kosmetiikan, ja muun luomumman suhteen ihan valtava, suosittelen kokeilemaan :)

14

1106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laalaa-----

Noi gijit on muuten ihan parhaita, täytyypä testata nuo hampunsiemenetkin, kiitos vinkistä!Iherb on kyllä tuttu paikka, ja edullinen tapa aloittaa superfood kokeilut :)

• Kysymys...?

Oletko yksi ja sama henkilö joka täällä, ja muualla foorumeissa mainostat kyseistä lafkaa, ja mitkä ovat sponsoripalkkiosi?;)

Itse tilaan mieluiten kotimaisista firmoista, ja mielellään arvomaailmaani heijastelevista paikoista kuten Ekolo, tai täysin vegaanisesta ja ilmastotietoisesta... sekä mainittakoon myös erittäin HALVASTA, Vegetukusta.

http://vegetukku.fi/

• tietoviisas_

Tilailija mainostaa vain omaa koodiaan jolla saa bonuksia jos joku erehtyy sen laittamaan ensimmäisen tilauksen yhteydessä.

ÄLKÄÄ VAIN MENKÖ TÄHÄN HALPAAN !

• Nuorijuippi

Niin, että kun käyttää referral codea ja saa vaikka 5 dollarin alennuksen, jota ei muuten saisi, niin mitäs vikaa siinä on?

Pitääkin ihmisten olla tyhmiä ja kateellisia kaikesta.

• adfa,.smf
        Nuorijuippi kirjoitti:

Niin, että kun käyttää referral codea ja saa vaikka 5 dollarin alennuksen, jota ei muuten saisi, niin mitäs vikaa siinä on?

Pitääkin ihmisten olla tyhmiä ja kateellisia kaikesta.

Iherb on hyvä ja edullinen ostospaikka, mitä se tosiaankaan haittaa, jos joku saa jonkun edun siitä, että on suosittelija. Eikös tämä ole juuri sitä suomalaista negatiiviisuutta?

Jos suosittelisi huonoa ostospaikkaa, niin se olisi eri asia mutta iherb on hyvä ostospaikka, olen tilaillut sieltä useita kertoja esim. gojia ja acaita.

• syökää kasviksia
    • Tilailijainen

Tässä uusi saamani alennuskoodi, jolla saat siis 5 dollarin alennuksen tilauksestasi: FOG045

• Ölliii

Tuo NEN alkuinen taitaa olla Postin pimppikoodi.
      Taitaa Ollilla olla taas rahat loppu.

• 556264
    • Marias1

Aika paljon olen näitä selvitellyt, ja kyllä kaikkein halvin näyttää olevan www.jokka.fi sivusto. Esim. Hampunsiemenet 300grammaa 6,40! Tai 250g kookospalmusokeria 3,80!! En ole missään nähnyt halvempaa. Ja kaikki tuotteet ovat luomua.

Silleen hassua, että monessa paikassa todellakin myydään tehomaataloustuotteita superfoodina, eli tarkkana kannattaa olla. Ei kai kukaan halua syödä torjuntaaineita superfoodissaan? : )

• Heidi881

Juu olen Mariasin kanssa samaa mieltä! Tuo www.JOKKA.fi on kaikenkaikkiaan halvin, etenkin kun siellä kuljetus ei koskaan maksa mitään! Usein kuljetuksen hinta yllättää ikävästi. Esim menin tilaamaan muualta chia siemeniä ja kuljetus nosti 12 euron pussin hinnan liki 20 euroon!!! Älytöntä rahstusta.

• läpinäkyvyys

Musta on oikein että postimaksut ovat erikseen, ei piilotettu tuotteen hintaan tai muihin. Tässä vielä edullisempi suomalainen kauppa. www.natsu.fi Heillä Hintatakuu eli ei tarvi muualta etsiä. Suosittelen

• parhaat-tarjoukset-iherb

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      44
      5249
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      527
      1786
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe