F-securen tärkeys puhelimessa?

jepujeps

Onko tuo f-secure niin justiinsa? itselläni on N8 täytyy sanoa tähän väliin, että mulla on tähän asti ollut aina joku semmonen luuri millä pystyy just ja just soittamaan ja textaamaan ettei ole ollut niin tärkeä juttu, enkä ole mikään kovin "pro" vielä näitten kanssa. pari kk sitte tulin ostettua tuo N8 ihan sport trackkerin & hyvän kameran takia. sinne parit pelit ladattu nokia ovesta. navigaattoria ja sport trackeriä tulee käytettä. nettiä en selaile luurilla muutakun tuota nokia oven sivua ofc.

Joitan noita juttuja lukenu porukka on sanonu ettei oo mitään viruksia tullu puhelimeen vaikka on pariki vuotta aktiivisesti käyttäny vai onko ne vaan vetänyt tuurilla? :)

Ja mitenkäs tuo F-secure noin niinku muuten syökö se paljonki akkua?

12

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,.

kännykät ei tartte virustorjuntaa välttämättä,itse en välittäis koko asiasta tässä vaiheessa.akkua syö jos on verkossa muuten ei

• 535747877

Nokian puhelimissa kannattaa aina olla, joku virustorjunta koska niihin on todella helppo tehdä haittaohjelmia.

Kannattaa ladata joku ilmaisohjelma

• jepujeps

Oisko jotain suosituksia mimmosta ohjelmaa kanttais ladata, tuo f-secure ilmottelee tuota et pitäis maksaa se maksu et vois sitte päivitelläkki sitä, se on rasittava ku sitä ei oikein taida saada mitenkää poies vai saako? koitin mä niitä asetuksia vähän kattella mutten löytäny ainekaa. Nuo ilmotukset on aika rasittavia ku ne katkasee gps ja trackkerin.

Oisin voinu tän iskee tohon pääkirjotukseen x)

• 5230,.

laita widgetit offline tilaan?

• jepujeps

aa se hoituu ihan sillä :) kuten sanoin vähän amatööri viel näitten kans hehe. Kiitoksia.

• Vapunen1
        jepujeps kirjoitti:

aa se hoituu ihan sillä :) kuten sanoin vähän amatööri viel näitten kans hehe. Kiitoksia.

Kännykkä ei tarvitse virustorjuntaa.... Aivan turha.

• ihmiset ei osaa varo
        Vapunen1 kirjoitti:

Kännykkä ei tarvitse virustorjuntaa.... Aivan turha.

ei tartte, jos ei tartte. On eri asia mitä puhelimessaan säilyttää, tai pitääko sitä jatkuvasti netissä.

• Itselläni ei ole ollut missään kännykässä virustorjuntaa ( Paitsi nyt LG Optimus mallissa, koska siinä se tuli järjestelmän mukana). Olen säilyttänyt kännykässä tärkeitä tiedostoja.... mutta en silti usko että virustorjuntaa tarvitsee.... Ehkä tulevaisuudessa.....

• Nokian saapas

Niin se riippuu mitä itse kukin puhelimellaan tekee eli millä sivuilla surffailee. Esimerkiksi jos vaan lukee sähköpostia niin monessa sähkäpostiohjelmassa on virustorjunta kuten gmail, saunalahti. Jos taas haluaa hoitaa puhelimella pankkiasioita tai muuta arkaluontoista niin silloin toki kannattaa puhelimeen virusohjelma ladata. Harmi vaan ettei tuo F-Secure käy kaikkiin puhelinmalleihin..

• Mutta Symbian alustalle ei ole tehty kuin muutama virus. Ja nekin bluetoothin kautta tulevia. Sama juttu Linuxissa. Se ei tarvitse virustorjuntaa koska sille ei ole tehty aktiiviisia viruksia. Eli torjuntaa ei todellakaan tarvitse. Eikä ole mitään järkeä maksaa siitä.

• e7e7e7

tyhmintä on maksaa turhasta kuten esim kännykän virustorjunnasta

• Anonyymi

On aika ottaa Kärsämäki puheen tunnistuksen piiriin puhuvat matkoilla poltetaan tuo kirkko .
      Laittavat jalkaa eteen kaatumiset linja auto jne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe