Mistä löytäisin hiekkalaatikon reunustamiseen painekyllästettyjä pyöreitä pöllejä, halkaisijaltaan n. 20 cm? Tarkoituksena olisi asentaa ne pystyyn ja rakentaa näin vähän vapaamuotoisempi hiekkalaatikko...
Pöllejä hiekkalaatikon reunaksi
3
726
Vastaukset
- tsoho
paremman saat kun tilaat esim Malkit Oystä valmiin hiekkalaatikon, alle 200 €. nuo pyöreät painekyllästetyt pöllit sisältävät usein myrkkyjä mitkä ei sovellu lasten leikkeihin, varsinkin käytetyt. On myös myrkyttömiä esim. eri leikkivälinefirmoista, mutta ne ovatkin uudempia ja hitosti kalliimpia.
- inssikin
Kysele pöllejä asuinkuntasi viher, puhelin, sähkö ja yms- laitoksilta. Uskon,että
saat sen verran pölkkyä mitä tarvitset.
Pölkyistä on tuskin sen isompaa vaaraa, kuin mitä kodeissa yleensäkin on. Sähköiskuja, katoilta putoamisia, pieniä kiviä, sun muita syötväksi kelpaamatonta. Viherpiiperöt peloittelee yleensäkin kaikella mikä liikkuu. - mekomi
ekopineltä mäntyöljykyllästettyjä www.ekopine.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214