Muistosanat David Wilkersonille

Kauniita ja oikeita

17

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • " Wilkerson kirjoitti viimeisen blogitekstinsä kuolinpäivänänsä 27 huhtikuuta. Otsikolla "Kun kaikki muu pettää" hän rohkaisi vaikeuksissa eläviä "pysymään lujana" ja vahvana uskossa. - -
      Julkaisemme Patmoksen internetsivuilla hyvin pian laajemman muistokirjoituksen David Wilkersonin elämästä ja vaikutuksesta sekä yhteydestä patmostyöhön. "

http://www.patmos.fi/fi/etusivu/?id=23&selArticle=134

David nukkui pois eilen jolloin Suomessa oli kansallinen veteraanipäivä.
      Hän elää yhä kirjoitustensa kautta ja toteutuvien profetioidensa kautta ja onhan näinkin:

Joh. 11:25
      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
      Joh. 11:26
      Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"

• Hän saarnaa yhä
      • Fniss!

Taisi tämä ketju tulla väärälle palstalle?

• Kristikunnan yhteinen uuden liiton profeetta David Wilkerson opettaa:
      OMAAN YMMÄRRYKSEEN NOJAUTUMINEN ON VAARALLISTA;
      http://www.worldchallenge.org/fi/node/5252

Lue (huonosti automaattikäännetty) suoraan sisäisimmästä lähteestä David Wilkersonin poisnukkumisesta:
      http://translate.google.com/translate?hl=fi&sl=en&u=http://davidwilkersontoday.blogspot.com/&ei=5C27TePSLoPXsgaC3PD7BQ&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=11&ved=0CGIQ7gEwCg&prev=/search?q=DAVID WILKERSON&hl=fi&prmd=ivnso

Jes. 45:7
      minä, joka luon valon ja luon pimeyden ja tuotan yhtä lailla onnen ja onnettomuuden. Minä olen Herra. Kaiken tämän minä teen.

Job 1:20
      Silloin Job nousi, repäisi viittansa ja leikkasi hiuksensa, heittäytyi maahan ja rukoili.
      21 Ja hän sanoi: "Alastonna minä tulin äitini kohdusta, ja alastonna minä sinne palajan. Herra antoi, ja Herra otti; kiitetty olkoon Herran nimi."
      22 Kaikessa tässä Job ei tehnyt syntiä eikä puhunut nurjasti Jumalaa vastaan.

Ystäviä koetellaan ...

Job 2:9
      Niin hänen vaimonsa sanoi hänelle: "Vieläkö pysyt hurskaudessasi? Kiroa Jumala ja kuole."
      10 Mutta hän vastasi hänelle: "Sinä puhut niinkuin mikäkin houkka nainen. Otammehan vastaan Jumalalta hyvää, emmekö ottaisi vastaan pahaakin?" Kaikessa tässä Job ei tehnyt syntiä huulillansa.

• Kerrankin hyvää

Kauniita sanoja olette kirjoittaneet Jumalan miehen muistolle.

Tällaista lukee mielellään. Ei aina kinastelua. Ristin Valossa on hyvää opetusta.

• Jeesus-fani

Adventistit eivät paljoa välitä David Wilkersonista.
      Miksi?

• ????..

Jeesus-fani..

Adventistit eivät kuitenkaan hauku Wilkersonia, niinkuin monet tekevät Ellen G. Whiten kohdalla vuodesta toiseen pelkkää haukkumista.

• Niin. On Wilkersonilla paljon vastustajiakin, eikä siitäkään ole tarpeen moittia.

Katsokaamme 14.5. muistojuhla

David Wilkersonin muistotilaisuutta 14.5. voi seurata netistä. (02.05.2011)
      Time Square seurakunta New Yorkissa välittää kaikille Wilkersonin työn ystäville...
      http://www.patmos.fi/fi/etusivu/?id=23&selArticle=135

DAVID WILKERSON KUOLLUT (28.04.2011)
      David Wilkerson kuoli eilen auto-onnettomuudessa. David ja vaimonsa Gwendolyn...

• Ilmestysmaja*
    • Herran asiaa,
    • ???????..

Kauniita ja oikeita...
      Oliko Wilkerson sapatin Herran Jeesuksen seuraaja? Menikö hän tapansa mukaan kirkkoonsa sapattisin Jumalan palvelukseen opettamaan ja saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista ?

• Herää tahvo sinäkin

Ei.Koska hän oli uudestisyntynyt.Ei harhaanjohdettu ellenisti.

• Miehen mielestä on o

Herää tahvo sinäkin..

Siis olet sitä mieltä, että Wikkerson ei sapatista piitannut, vaan katsoi sen juutalaisille kuuluvaksi.
        Wilkersoni oli jo iäkäs mies ja hänellä kyllä oli aikaa tutustua Raamattuun. Eikös hän käskyistäkin saarnannut, mutta jätti sapatin pois, joten vaarallisilla vesillä liikkui.

• Totuuden Henki johda

Herää tahvo sinäkin..
        Uudesti syntyneelle ovat Jumalan kymmenen käskyä kasvattaja Kristukseen, niin ne olivat Ellenillekin.
        Elleni ei kumonnut Jumalan kymmentä käskyä, ei sapattiakaan.

Harhaan johtajia kyllä löytyy vaikka millä mitalla eri piireistä.

Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka kuitenkin on lopulta kuoleman tie. Kannattaa valita elämän tie.

• advari¤

Ainakin ne advarit joita tunnen kunniottavat häntä.
      Nummelan sykkivä sydän Turusen Ossi piti saarnan.
      siinä hän lainasi paljonkin Wilkersonia.
      siunausta kaikille yks advari.

• advari kirjoitti: «Ainakin ne advarit joita tunnen kunniottavat häntä. Nummelan sykkivä sydän Turusen Ossi piti saarnan. siinä hän lainasi paljonkin Wilkersonia.
        siunausta kaikille yks advari. »

Kas. Hauska kuulla, että "Rauski" (Ossi Rauno Sakari) toimii ja vaikuttaa.

Muistaakseni Toivonlinnan kirjastossa ei aikoinaan ollut Wilkersonin kirjoja "Risti ja linkkuveitsi" ja "Juokse poika, juokse". Niitä pidettiin hiukan rajatapauksina siksi, että ne olivat niin jännittävää luettavaa.

Minä löysin aikoinaan toisen noista kirjoista Toivonlinnan puhelinvaihteen työpöydän laatikosta. Luin sen melkein yhtäjaksoisesti läpi ja palautin sitten samaan laatikkoon. Kerronta oli nuorelle pojalle hyvin mukaansatempaavaa ja tarina oli hiukan pelottavallakin tavalla jännittävä.

Myöhemmin olen oppinut, että Wilkersonin kuvaama sydämen rauha ja pelottomuus voidaan saavuttaa monella tavalla. Se ei ole riippuvainen mistään oppeihin uskomisista. Riittää, kun valppaasti, nöyrästi ja avoimesti tutkii todellisuutta eli tätä Jumalan luomaa maailmaa. Asiat loksahtavat kohdilleen ja mielen täyttää rakkaus ja rauha.

David Wilkersonin toiminta huumeista vierotuksessa ja huonossa asemassa olevien auttamiseksi ansaitsee kunnioituksen. Näin on riippumatta siitä, missä määrin kukakin jakaa hänen uskontunnustuksensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe