Noin 7 vuotias Iguaani poika Timppa torniosta etsii uutta hyvää kotia. Adoptoin Timpan kaverilta reilu vuosi sitten ja koska Timpan entinen terraario oli liian pieni aloin rakentamaan sille uutta isoa terraariota. Koska oma elämäntilanne on yllättäen muuttunut en ole vieläkään saanut uutta terraariota valmiiksi eikä aika tunnu muutenkaan riittävän liskon hoitamiseen. Timpalle pitäis nyt löytää uusi isäntä joka veisi uuden terraarion rakentamisen loppuun jotta Timppa vihdoin sais riittävän suuren elintilan ja muutenkin oikeanlaista hoitoa. Mukaan annan kaikki terraariot ja tarvikkeet jotka minulla on. Te iguaani/ terraario intoilijat ottakaa yhteyttä..hinnasta voimme varmasti sopia. Tärkeintä minulle on että Timppa pääsee nopeasti hyvään kotiin. Jos olet kiinnostunut laia sähköpostia osoitteeseen hannaemwallo@yahoo.se
Iguaani pojalle uusi koti
3
333
Vastaukset
- pipiu
terve! onko poika vielä vailla kotia?jos on niin kertoisitko hiukan pojasta enempi,niin voisin kertoa itsestäni sitten ja kodista jota olisin tarjoomassa
- edeltävä^^
niin ja minuun saa yhteyttä sähköpostitse pinsin@wippies.fi
- Kuopiostakoti&kaveri
Hei minulla on naarasiguaani jolle etsisin kaveria. Terraariota en välttämättä tarvitse koska liskoille terraario on jo (15 neliöä) tietysti tuota toista terraa voisi mökkiterraariona sitten pitää kun on vaikea seinistä ja puolihuonetta terraario ottaa mukaan jos kesällä lomailee. Lopuksi että vaadin liskon sites paperit. Ilmoitteletko niin voimme jutskailla puolin ja toisin lisää. Bodybuilder_@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih385008Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111635Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50783Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738