Näitäkin ketjuja kun lukee, niin voi vaan todeta ,että kyllä ifk fanit on tyhmiä. Vai kirjotaako tänne vain koulu ikäiset kannattajat?
Tyhmiä
23
79
Vastaukset
- Zepass
Tästä tekstistä ku päätteleen niin langan päässä taitaa olla itä slummista narri fani
''VOIKO TYHMEMPÄÄ OLLA?''- hesan ifki
Nähtävästi vain kouluikäiset kirjottelee.
- 32#
Kyllä oikeesti Helsingin IFK fanina hävettää lukea näitä kommentteja.
- 10+12
Kyllä. Oikeesti hävettää!!!!!!
- 5h+k+s
Eiköhän ne kirjoittajat ole vain toukohousuja, jotka kuvittelevat olevansa ovelia, kun esittäytyvät Ifk:n faneina.
- 15
Tyypillinen esimerkki teini ikäisen ifk fanin kirjoituksesta.
- 15
15 kirjoitti:
Luulee olevansa stadilainen, vaikka ei tosiasiassa edes tiedä mitä stadilaisuus on.
- 20#
15 kirjoitti:
Luulee olevansa stadilainen, vaikka ei tosiasiassa edes tiedä mitä stadilaisuus on.
Ei tiedä ei. Suurin osa ifk:n ja jokereiden faneista ei tiedä. Teinit tappelee kumpi on stadilainen joukkue. Todellisuudessa kummassakin jengissä oli vain muutamia stadilaisia pelaajia, jotka pääsivät yleensä pelaamaan. Olihan tietysti paljon stadilaisia jotka eivät pelanneet.
- Krunikan gubbe
20# kirjoitti:
Ei tiedä ei. Suurin osa ifk:n ja jokereiden faneista ei tiedä. Teinit tappelee kumpi on stadilainen joukkue. Todellisuudessa kummassakin jengissä oli vain muutamia stadilaisia pelaajia, jotka pääsivät yleensä pelaamaan. Olihan tietysti paljon stadilaisia jotka eivät pelanneet.
15 ja 20#, Kertokaa mitä on stadilaisuus? Viidennen polven helsinkiläisenä kiinnostaa kuulla asiantuntijan mielipide asiasta. Enkä nyt viitsi pamlaa stadii, jottta tekin skloddit ymmärrätte kyssärin.
- 5+14
Krunikan gubbe kirjoitti:
15 ja 20#, Kertokaa mitä on stadilaisuus? Viidennen polven helsinkiläisenä kiinnostaa kuulla asiantuntijan mielipide asiasta. Enkä nyt viitsi pamlaa stadii, jottta tekin skloddit ymmärrätte kyssärin.
Eli olet ilmeisesti tyhmä, kun viitsit viellä stadilaisuuttasi mainostaa. Kaikki itseään kunnioittavat stadilaiset ovat muuttaneet pois maahanmuuttajien ja maaltamuuttajien tieltä.
- Krunikan gubbe
5+14 kirjoitti:
Eli olet ilmeisesti tyhmä, kun viitsit viellä stadilaisuuttasi mainostaa. Kaikki itseään kunnioittavat stadilaiset ovat muuttaneet pois maahanmuuttajien ja maaltamuuttajien tieltä.
5 14 muuttaa pois stadista? Sama kuin kääntäisi rotsinsa, ei kuulu stadilaisuuteen. Maahanmuuttajat budjaa idässä, ei stadissa.
- 12+2
Krunikan gubbe kirjoitti:
5 14 muuttaa pois stadista? Sama kuin kääntäisi rotsinsa, ei kuulu stadilaisuuteen. Maahanmuuttajat budjaa idässä, ei stadissa.
JOKERIT on STADI
- joo joo
12+2 kirjoitti:
JOKERIT on STADI
Keep ur dreams sunny (12 2=00940)
- 5h+k+s
15 kirjoitti:
Heh, taidat itse olla teini-ikäinen, kun et osaa edes kirjoittaa...
- 5h+k+s
15 kirjoitti:
Kerro ihmeessä, mitä se stadilaisuus on?
- 8+12
5h+k+s kirjoitti:
Kerro ihmeessä, mitä se stadilaisuus on?
No kerrohan ihmeessä, mitä helvetin hienoa siinä stadilaisuudessa on?
- 5h+k+s
8+12 kirjoitti:
No kerrohan ihmeessä, mitä helvetin hienoa siinä stadilaisuudessa on?
Mitä hienoa siinä pitäisi olla? Ei sillä mulle ole mitään suurempaa merkitystä, mutta toukohousuja se näyttää kovastikin vaivaavan...
- 9
5h+k+s kirjoitti:
Mitä hienoa siinä pitäisi olla? Ei sillä mulle ole mitään suurempaa merkitystä, mutta toukohousuja se näyttää kovastikin vaivaavan...
Toukohousu taidat olla itse.
- 5h+k+s
9 kirjoitti:
En ole toukohousu. Olen myyrmäestä.
- 5h+k+s
5h+k+s kirjoitti:
En ole toukohousu. Olen myyrmäestä.
Heh, onko kivaa vastailla itsellesi?
- 5h+k+s
9 kirjoitti:
En ikävä kyllä ole, mutta mitä merkitystä sillä sulle oikein on???
- 5h+k+s
5h+k+s kirjoitti:
Heh, onko kivaa vastailla itsellesi?
näköjään on. Kakka tuli.
- 13
Kyllä HÄVETTÄÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738