Oon jo jonkin aikaa harrastanut virtuaalitalleja, mut vanhempani (varsinkin äiti) sanoo että se on turhaa ja että sen ajan vois käyttää paremminkin... Mitä siihen sitten vois vastata paitsi et tulishan se paljon kalliimmaksi jos olis oikeesti oma hevonen tms.? Mulle tuli siitä niin paha mieli kun ne ei ymmärrä mitä järkeä on virtuaalitalleissa ja -hevosissa :(
Turhaa? :(
5
103
Vastaukset
- no todellaki!
No mutta niinhän se on turhaa! Sano mutsilles et nii on sen telkkarinkattominenki yms. mitä turhuuksia se tekee. Samalla voit ehottaa oman hepan hankkimista, jos se ei vaikka niin turhaa olis. :))
Ehdota ihan oikeeta heppaa! :)) Tai sano että telkun kattelu on turhaa....
- vihanen tollasista !
Hei! Älä missään nimessä ehdota oman hepan hankkimista !!!! Siihen tarvitsee kokemusta ! Se ei ole niinkuin joku keppihevonen!
- Katariina K
Olkoon turhaa. Mitä äitis ehottaa tilalle? Onneksi mun vanhemmat, varsinkin isä, oli kiinnostunut aikoinaan tästä harrastuksesta.
http://www.freewebs.com/mustang-talli - hyödyllistä
Virtuaalitalleilla käyminen kehittää kirjoitus- ja piirtotaitoa (piirretyt ja tarinatallit), sekä sosiaalisia taitoja, vastuuntuntoa, nettikäyttäytymistä ja osaat myös käyttää hyvin tietokonetta joka on todennäköisesti hyödyllistä tulevaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076