Moi, oon 13-v tyttö Etelä-Suomesta!Etsin tiibetinspanielin pentua, ja narttu olis kiikarissa..Haluaisin, et laittaisitte jonkun kennelin nimen, missä jalostetaan tipsuja millä on paksu turkki ja ei oo geenin kantaja.Nimikin olis kiva, jos keksisitte, ihan mikä vaan, mut ei niitä perusnimiä, ne on tylsiä, mut nimen pitäs olla helppo, et koiraa on helpompi kouluttaa ja kutsua sillä nimellä, esim: jos koiran nimi on: Nita-Rose-Nala-Minttu-Fifi-Pulla ni eihän tollanimellä voi sanoa:
Nita-Rose-Nala-Minttu-Fifi-Pulla istu!Se koira ei ymmärtäis sitä, ja siks toivotaankin, et nimi on mahd, lyhyt ja söpö ja ehdottomasti TYTTÖKOIRAN nimi :D
LUKEKAA TÄÄ!!!
2
179
Vastaukset
- täytyy itse etsiä
Hups.
Kyllä rekisteröidyn koiran nimi on yleisesti ottaen aika pitkä ja vaikea lausua koulutuksesssa, siksi koiralle just annetaan sellainen lyhyt nimi mitä sitten käytetään jokapäiväisessä elämässä. Vähä niinkuin ihmisillä ESIM: Anna-Liisa olis Ansku ja Markku esim. Make.
Ja sen oman kutsumanimen saa ihan itse keksiä mikä parhaiten sopii just sille omalle koiralle, mutta se pitää sitten pysyä samana että koira tuntee sen nimekseen.
Kyllä sinun täytyy äitisi kanssa googlettamalla etsiä niitä kasvattajia ja soitella niitä sitten läpi ja kysellä onko pentuja tulossa yms. - etsii itse
Tässä on tuore listaus vapaana olevista pennuista..
http://www.tiibetinspanielit.fi/cms/fi/pentuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846