onko joku teettänyt itselleen uuden katon omakotitaloon, meidän
vanha katto pitäisi purkaa ja siihen saada tilalle uusi katto.
Onko jollain hyvä duunarit tiedossa, ja miten nuo hintaluokat vaihtelevat.
Eli siis katon tekijä hakusessa.. mistä hyvä,mutta edullinen.?
Uutta kattoa vailla
2
200
Vastaukset
Riippuu tuo paljon asuinseudusta, ja mitä siltä katolta pitää purkaa, ja mikä on nykyinen kate tuleva kate ja vaihdetaanko kattotuolit vasat/ tarvitseeko uusia joitain kaikki vaikuttaa.... vähän lisätietoa niin auttas...
- katto kuntoon
meillä oli hyvä katesaumainen vanhanajan katto ,jonka entinen omistaja oli pilannut maalaamalla sen jollain teollisuuden käyttämällä ''irroitusmaalilla'' joka ei koskaan kuivunut.sen päälle laitettiin sitten uusi, se vanha jäi aluskatteeksi, eli ei purettu vaan päälle uudet kannakkeet ja siihen uusi. Itse tehden parin hyvän kaverin avulla3päivää vierähti, talo on 3 kerroksinenja melko pitkiäkin lapeosuuksia mukana.Pellit ja muut tarvikkeet tilattiin jo edellisenä talvena, niin sai sitten kun oli tarkoitus tehdä.Tuttu rautakauppias pellit omakustannushintaan järjesti. Muistelisin ,että jäi kaikenkaikkiaan reilusti alle2000€ kaikki tarvikkeet, mutta alennukset oli hyvin antoisia, koska tunnemme alan kauppiaita.Aikaakin on jo kulunut yli7v. joten hinnat ovat jo ihan toista luokkaa. Ktsyimme silloin tarjousta alan liikkeistä jotka vaihteli13000-18000evälillä. Hinnat oli sikamaisia, joten päätimme tehdä ominkäsin ja hyvä tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778