Olen todellakin noviisi tietokoneisiin liittyvissä asioissa, joten kysynkin, että uskallanko liittää itse vanhasta koneestani kaksi kovalevyä uuteen koneeseeni? Miten se tehdään? Katselin koneiden sisään ja johdot näyttävät erilaisilta kummassakin koneessa. Voiko olla, että vanhat kovot eivät käy yhteen uuden koneeni kanssa?
Kovalevy vanhasta koneesta uuteen
3
217
Vastaukset
- djsgoisdgoijsgoi
Jos vanhassa koneessa on IDE liitin ja uudessa SATA liittimet tarvitset adapterin. Ei maksa paljoa. Sitten vaan panet ne paikoilleen.
- LatePresents
Kyllä ne voi ihan ite vaihtaa koneesta toiseen. Jos johdot eivät täsmää niin se on pienoinen onkelma ennekuin löydät sopivan adapterin / sovittimen siihen väliin. Muista että ku käsittelet kovalevyjä niin vältä niiden kolhimista! Jos pistät koneittesi mallit tänne niin joku näppärä varmaan kertoo sulle että mitä liittimiä tarttet ja niin edespäin....
- jos et ole taitava
älä ala leikkimään, jos
mutta, onko ne vanhat jotain pieniä, 30-100 Gt,
voi olla että ei kannata leikkiä' enää,
pahimmassa tapauksensa tekevät tuhoa ja aina hidastavat konettasi,
jos otat ne ajoittain irti,
tulee ennen pitkää käynnistysvaikeuksia,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299