Mainostenjakaja tunkeutui asuntoon ja vaati
6
93
Vastaukset
- Kelan täti
Eikö näille kultamunille voitaisi korvata yhteisistä varoista lampaita tai tekopilluja, niin ahdistelut jäisivät vähemmälle.
- OxennusIranIrak
Tässähän melkein hyyssäreiden toive toteutui. Rikastuttaminen melkein onnistui.
- KIITOS ei
Antakaa sille Astrid Asteroidin osoite niin saa mitä on tilannut.
Yksittäistapaus. En ole ennen kuullut moisesta.
200m päähän vastatuuleen Menneniltä tuoksuvat gentlemannit, joiden hiukset on kammattu ojennukseen kahdella litralla valasölyä ja vaatteet ostettu Harroldsista ovat tälle likaiselle rasisti-juoppo-vaimonhakkaaja-ryysyläiskansalle kateudenkohde ja siksi tuollaisia perättömiä uutisia levitellään.- KysynVaan-76
Minä kun olen aikaisempien täällä käytyjen keskusteluiden perusteella ymmärtänyt että nuo ulkomaalaiset vaan raiskaavat suoraan sen enempää kyselemättä kaikesta vastarinnasta huolimatta. Mutta tuo tekijähän oli lähinnä säälittävä, halaili väkisin ja vonkasi sinnikkäästi seksiä. Ihan kuin moni mies loppuillan "kunnossa" ravintolassa vähän ennen valomerkkiä...
- tämä olikin
yksittäistapaus.
Ei saa yleistää koskemaan kaikkia ählyjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897