Soneran ns. asiakaspalvelu

Vituttaa taas . .

Minulle myytiin n. 2 v sitten soneran 3.6 MT mokkulaliittymä. Olisi pitänyt kuulemma kohdallani kaupungin keskustassa toimia loistavasti. Parhaimmillaan on toiminut jopa 0.5 MT nopeudella. Soitin asiakaspalveluun, josta sanottiin että vaikea sitä kauppaa on purkaa, kun se 3.6 MT on vaan maksimi nopeus. Tein asiasta reklamaation, vastauksessa sanottiin samaa, että maksimi nopeus on teoreettinen, ja ei aihetta kaupan purkuun. Kyllästyin ja ajattelin että antaa olla.
Se on ollut nyt käyttämättömänä kohta 2 vuotta, kun ei edes netti kunnolla aukea. Nyt huipentumana, kun sopimus loppuu Heinäkuun 17pv, soitin Soneran asiakaspalveluun ja pyysin laittamaan kaikki loput maksut ja irtisanon liittymän päättymään 17.7.2011. Tyttönen vastasi, että laskun voi tehdä, mutta sopimusta ei voi vielä irtisanoa. Pyysi soittamaan vaikka 16.7 uudestaan,mutta ei yli sen ei irtisanominen saa mennä, muuten laskuttavat siitä eteenpäin kuukausi kerrallaan. ONKO SE NIIN HELVETIN VAIKEA JONNEKIN KONEELLE LAITTAA RASTI RUUTUUN, ETTÄ SOPIMUSTA EI JATKETA!
Asiakkaan täytyy päivystää milloin sopimus loppuu, muistaa soittaa omaan laskuunsa Soneran asiakaspalveluun ja irtisanoa liittymä. Se on asiakaspalvelua se..

3

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .sw

Onneksi eivät vuokranneet sinulle nettitikkua seuraaviksi 20 vuodeksi, olisit kai sellaisenkin ottanut kun uskot kaikki myyntipuheet.
      Koita pitää puoles ja irtisanoa liittymä joka ei selkeästi toimi lähelläkään teoreettista nopeutta (paskan möivät).

• se toimii,..

Sulla on itselläs joku ongelma jos ei kaupungissa kertaakaan 0,5 megaa ole ylittynyt. Minulla on tuo 3,6 meganen tikku, ja se toimii 1 - 3,6 megan nopeuksilla, paikasta riippuen.

• Ei ole ongelmaa.

Samalla koneella kokeiltu saunalahden mokkulaa. Toimii normaalisti. Soneran paska ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2942
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2793
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      23
      1553
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe