Millainen väline korvaamaan suihku??

äö¨öäöooäöääjkuillll

Elikkäs pulma on se, että pystyn laukeamaan ainoastaan masturboidessa, ja silloinkin vain yhdellä tietyllä tavalla, eli suihkun letkua käyttäen.. Tekniikka on siis se, että olen yleensä kyykyllään ja toisella kädellä ohjaan vesisuihkun klitorikseen ja toisen käden sormella hieron samaan aikaan g-pistettä. Poikaystävan kanssa on kokeiltu ja harjoiteltu vaikka mitä kikkoja, että saisin seksin - tais edes hänen - aikana.. Kerran on onnistunut silleen, että oli suihkussa mukana katselemassa, mutta keskittymiseni häiriintyy heti jos hän siirtyi hyväilemään.

Mietinkin, että rennompaa olisi touhuta sängyssä, mutta suihkuahan ei sinne saa :D Mikähän väline siis stimuloisi parhaiten veden painetta? Mikä sopisi siis erityisesti klitoriksen kiihottamiseen, ja tekisi painetta ja olisi kuitenkin samaan aikaan "pehmeä" kosketus, kuin siinä vesisuihkussa siis.. Kiitollinen oo kaikista vinkeistä! Ei olla ikinä kokeiltu mitään välineitä, joten eka klittan kiihotin hakusessa..

3

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armas Isokyrpänen

Tohon sopii "TORSOPERSETTI SETTI" Osuuskaupas oli tarjoukses viimevuonna , opettelin siitä ne tekniikat, ja skannasin kyrpähäni, joten mä saan vaikka frigidin kamelin laukeemaan, mutta hommaa sä toi vehje, ellet halua, että mä panen sua, ja opetan sulle kuule mitä on seksi. Se surkeen "poikaystävän" voit heivata saman tien, tai voihan se ystävä olla, sängyssä, ja seksissä yleensä tarvitaan enemmän kuin ystävää, tarvitaan ihminen, joka osaa nussia..

• Irmeli Märkäläpi

Jeeeee, toi on niin ihku..mä sitä olen päässy kokeilee...tai paneskelen sen kanssa aina silloin tällöin, mahtisonni..

• armas "mies" sinä olet seksuaalisesti sairas.. Sinulla ei ole mitään oikeutta kirjoitella tällä palstalla.. Ennuste sinun epätoden-näköiseen parisuhteeseen: Sinä olet ikuinen Runkkari ja naisten Haavoittaja, eli poistu tältä palstalta tai vien sinut navetan taakse ja..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe