Eiköhän olisi jo viimein aika lopettaa puheet maahanmuuton rikastuttavasta vaikutuksesta ja kultamunista?
Toimeentulotukea saavista kotitalouksista kolmannes on äidinkielen perusteella maahanmuuttataustainen.
http://yle.fi/alueet/helsinki/2011/05/maahanmuuttajien_passiivisuus_haittaa_kotouttamista_2581561.html
Loiset pois ja ainoastaan ne, ketkä elättävät itsensä ja perheensä jääkööt tänne töitä tekemään.
Mamut elävät sossun rahoilla
4
99
Vastaukset
- uittuuntunut
Mitäs jos välillä panostaisiite niihin jotka pienillä palkoilla ja sikamaisilla veroilla JOUTUVAT elättämään nämä toimeentulohuijarit saatana.
- Kokemus-K
Heti kun päästään tilanteeseen jossa maahanmuuttaja on oikeasti samalla viivalla työnhakijana suomalaisten kanssa, voidaan oikeasti edellyttää samanlaista työllistymistä. Nyt saa jatkuvati kuulla miten jopa muista länsimaista tulevat korkeakoulutetut ihmiset eivät ole vuosien yrityksestä huolimatta saaneet töitä.
On vikaa varmaan maahanmuuttajien asenteissakin, en sitä väitä. Mutta kyllä heidän työllistymisensä törmää myös moneen muuriin. Ottaistko itse työhänottajana vaikka somalin töihin?*Ottaistko itse työhänottajana vaikka somalin töihin? *
Ei varmastikaan yleistä, mutta jatkuvat ryhmäkeskustelut ja se että kelloa luultiin koristeeksi ei auta tulevia somaleita pariin paikkaan..- Tietysti ottaisin
Pitäisi ainoastaan löytää sellainen joka haluaa tehdä töitä ja minne minä sen laittaisin nussimaan lammasta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022