Oon tässä kuunnelu Queenin Made in heaven albumia ja vaikka se ei ole ehkä Queenin parhaita levyjä, tykkään siitä silti. Haluasin kuitenkin vastauksen muutamaan kysymykseen, kun osa varmaan tietää enemmän Queenistä kun minä :DDD
1. Onko kappale Let Me Live ainoa Queenin kappale jossa Freddie Brian ja Roger laulavat samassa biisissä?
2. 12. biisi Made in Heavenilla on "Yeah!" Onko se jostain Flash Gordonin biisistä?
3. Eikös Mother Love ole viimeinen Mercuryn laulama biisi? Kuitenkin, miksi se ei ole Innuendolla? Oliko Innuendo valmis jo silloin ja tämä oli ns. hylätty kappale ? Vai tiesikö Freddie että Queen tekisi vielä yhden albumin ja tämä tehtiin nimenomaan Made in Heavenille?
Toivottavasti osaatte vastata näihin :)
Tyhmiä kysymyksiä
3
149
Vastaukset
- ...
1. Varmaankin ainoa jossa he laulavat vuorotellen säkeistöjä. Yhdessä kyllä laulavat harmoniaosuuksia.
2. Pikaisen lunttauksen perusteella (www.queenpedia.com) äänen alkuperä on hämärän peitossa, mutta veikkauksena on Action This Day.
3. Innuendo on julkaistu vuoden 1991 alussa, kun taas Mother Love on äänitetty vuoden 1991 loppupuolella. A Winter's Tale on levyn toinen kappale joka on äänitetty vuonna 1991, ja kaikki muut on kaivettu arkistosta julkaisemattoman materiaalin joukosta tai uudelleenäänitetty tätä julkaisua varten.
Ihan hyviä kysymyksiä kun saa vuosikymmenen tauon jälkeen itsekin perehtyä levyyn. ;)- se muuten on hey
Action This Day biisistä! Vertasin niitä juuri äskön ja täysin samalta kuulostaa! =)
- MrMonkeyBusiness
Kiitos nopeasta vastauksesta! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728