Onko kenelläkään tietoa, että mitä hiivatulehduslääkettä voi ottaa raskaana? Vai lähteekö pelkällä maitohappobakteeri-tableteilla? Ei varmaan..
Kiitos!
ongelma
6
111
Vastaukset
Minulle neuvolan terveydenhoitaja antoi ohjeeksi ostaa kolmen päivän kuuri esim. Gyno-daktarin-emätinpuikkoja - ilman asetinta. Jos kuuri ei auta, eli oireet jatkuvat, on mentävä lääkäriin, sillä tulehdus vaatii reseptilääkkeen.
- jgfhhf
Okei kiitos tiedosta, täykiin varmaan kokeilla tuota :)
- Tämäkin käy
Canesten-emätinpuikkoja voi myös käyttää turvallisesti ilman asetinta raskausaikana, neuvolalääkäriltä varmistettu.
- lisäksi voide!
Tämäkin käy kirjoitti:
Canesten-emätinpuikkoja voi myös käyttää turvallisesti ilman asetinta raskausaikana, neuvolalääkäriltä varmistettu.
ja kannattaa yhdistää tähän se voide; yhteisvaikutus tehoaa paremmin!
- -----------
Multa lähti ihan maitohappobakteerilla, eli piimää pikkuhuosunsuojaan. :-)
- AM
Canestenia terkkari minullekin ehdotti, kun kyselin. Aiemmin oon käyttäny reseptin kanssa flukonatsolia ihan krooniseen tulehdukseen mutta se ei kuulemma ole sopiva! Itsellä tuo Canesten ei kyllä aikanaan auttanut, joten toivon nyt ettei tulehdusta tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184