moi.tietääköhn kukaan mikä on vialla,kun kipinä tulpissa on ihan olematon,eikä edes lupaa.olen mitannut puolat ja arvot on ihan ok.jännite niille on ok.impulssi kampuran päästä on ok.kävi vielä eilen ihan hyvin,mutta ihan yhtäkkiä hyytyi.tulppia on saanut uusia tonnin välein,kun yksi muki on hyytynyt.kaikki tieto kiinnostaa ja myös se,mistä vanhukseen vielä saisi kohtuuhintaan em.osia.kiitos
kawasaki zx-10-89
2
222
Vastaukset
- yhden_mielipide_toiseen
Onko kipinä ollut hyvä uusissa tulpissa? Meinaan että jos kipinä on hyvä uusissa tulpissa niin vikaa voisi lähteä etsimään jostain muualta mikä aiheuttaa epätäydellistä palamista. Esim. liian rikas seos (Kaasuttajat epäsynkassa), tukkoinen ilmanputsaaja, puristukset, venttiilit jne. Mikä syy tahansa mikä tekee palamisesta epätäydellistä.
Mittasitko tulpanjohdot ja hatut?- kanttarilla kanttare
jos hioo kantta että kansi ei oo sisältäpäin ihan tasan tarkkaan saman paksunen joka paikasta vaikuttaako se kuinka paljon männän alaspäin lyömiseen,että lyökö miten epätasaisesti?
Sen takia hioin ku oli niin paljo hakkaumaa siellä kannen sisäpinnalla mutta ei o enää,on se suurinpiirtein aika tasapaksua joka paikasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738