Paras naisystäväni uskoutui minulle, kun ihmettelin hänen ehtymättömiä rahavarojaan. Selitys löytyi maailman vanhimman ammatin harjoittamisesta, mikä tuli minulle täytenä yllätyksenä.
Onneksi olimme litkineet sen verran viiniä, etten pudonnut pepulleni. Hän kertoi tuntevansa erään varakkaan liikemiehen, jota oli viihdyttänyt miehen asioidessa meidän kotikaupungissamme. Sain kuulla paljon muutakin, mikä antoi ajattelemisen aihetta jäätyäni yksin kotiin.
Nyt olen itsekin ryhtynyt samaan "työhön", vaikka ei se minusta periaatteessa työtä ole. Ystävätär antoi kullanarvoisia neuvoja, joiden mukaan toimin. Olinhan aiemmin harrastanut seksiä hotellihuoneissa, mutta ilman maksua. Miksi siis antaa ilmaiseksi, jos samasta asiasta saa taloudellista etua!!
Huuli pyöreänä
26
1049
Vastaukset
- Ei kannata
"Miksi siis antaa ilmaiseksi, jos samasta asiasta saa taloudellista etua!!"
Koska se ei ole oikeaa työtä, ja menneisyys tulee jossain vaiheessa vainoamaan sinua. Suurin osa ihmisistä kokee vastenmielisyyttä huoria kohtaan, ja jos et ole valmis kohtaamaan asiaa ei hommaan kannata ryhtyä.- Järki käteen
Se on siellä takana, mutta jossain vaiheessa se hyppää yllättäen eteesi ja kolaroit kohtalokkain seurauksin.
Ja muiden mielipiteiden poissulkeminen on vaarallista, sillä juuri muiden ihmisten mielipiteet tulevat olemaan ongelmana. Ei sitä voi elää ajatellen vain itseään.
- 12 12
"muiden mielipiteiden poissulkeminen on vaarallista"
Jaa että vaarallista, kenelleköhän? Varmaan ainakin niille, jotka haluavat julkituoduilla mielipiteillään päästä vaikuttamaan muiden elämään...
Pitää tehdä itselleen selväksi ketkä ovat ne muut ihmiset, joiden mielipiteille antaa merkitystä. Itselleni ne ovat ystävät ja muutamat läheiset. Sen sijaan kylän ämmien tai oman talon naapureiden juoruilu ei voisi vähempää kiinnostaa.
Elämäänsä ei pidä elää muiden mielipiteiden pelossa. Sellainen elämä olisi ulkoa päin ohjattua ja niin elävä joutuisi säikkymään jokaista poikkipuolista sanaa jonka muut ihmiset hänestä sanovat. Lapsilla ja nuorilla on tietenkin laumasieluisuuden aikansa mutta siitä pitää kasvaa ulos.- muutakin kehnoa
Suomalaisen miehen taso on laskenut huolestuttavasti.
Ne on alkaneet neideiksi muutenkin. Armeijaan ei mennä (lue;päästä),
ei sitoudutakaan vaan pörrätään huorasta huoraan, mielummin maksulli-
sissa, joista pääsee eroon (tosin ei sukupuolitaudeista), ja kaiken lisäksi
homoilu on lisääntynyt hälyyttävästi. Ei mikään ihme, etä suomineito katsas-
taa miehiä muualta. - toistakin kehnoa
muutakin kehnoa kirjoitti:
Suomalaisen miehen taso on laskenut huolestuttavasti.
Ne on alkaneet neideiksi muutenkin. Armeijaan ei mennä (lue;päästä),
ei sitoudutakaan vaan pörrätään huorasta huoraan, mielummin maksulli-
sissa, joista pääsee eroon (tosin ei sukupuolitaudeista), ja kaiken lisäksi
homoilu on lisääntynyt hälyyttävästi. Ei mikään ihme, etä suomineito katsas-
taa miehiä muualta.Samalla suomalaisten naisten taso on laskenut, sillä nyt he jopa huoraavat vapaaehtoisesti!
- 12 12
toistakin kehnoa kirjoitti:
Samalla suomalaisten naisten taso on laskenut, sillä nyt he jopa huoraavat vapaaehtoisesti!
"suomalaisten naisten taso on laskenut, sillä nyt he jopa huoraavat vapaaehtoisesti! "
Jos se ei olisi vapaaehtoista niin kyseessä olisi ihmiskauppa. Milloin täällä sinun mielestäsi harrastettiin ei-vapaaehtoista prostituutiota?
Milloin tiedät tilanteen olleen toisenlaisen? Vielä 1900 - luvun alussa eli noin sata vuotta sitten Helsingissä oli bordelleja eli ei ainakaan silloin. Vielä nelisenkymmentä vuotta sitten Hesarin henkilökohtaiset - palstalla oli jatkuvasti samat etsitään varakasta päiväkahviseuraa - ilmoitukset ja ravintoloissa ynnä hotelleiden baareissa pyöri prostituoituja eli ei silloinkaan.
"kaiken lisäksi homoilu on lisääntynyt hälyyttävästi."
Väitteelle ei löydy tukea tutkimuksista. Ennen tiedotusvälineissä ei saanut kirkollisten ja poliittisten syiden vuoksi homoseksuaalisuutta käsitellä kun sosialistisissa valtioissa homoja ei virallisesti ollut olemassa. Jouduttiin siis keskittymään au-äideistä närkästymiseen ja ennenkaikkea neuvostovastaisten lausuntojen paheksuntaan, ettei Suuri Ystävällinen Itänaapurimme vain olisi ärähtänyt meille.
Kekkoslovakiassa vaiettiin monesta asiasta. Nykyään tilanne on toinen ja areena onneksi avoinna myös vähemmistöjen äänelle. Maailmankuva alkaa olla lähempänä sitä mitä maailmalla ja Suomessa oikeasti tapahtuu. - Mopo-Jake
12 12 kirjoitti:
"suomalaisten naisten taso on laskenut, sillä nyt he jopa huoraavat vapaaehtoisesti! "
Jos se ei olisi vapaaehtoista niin kyseessä olisi ihmiskauppa. Milloin täällä sinun mielestäsi harrastettiin ei-vapaaehtoista prostituutiota?
Milloin tiedät tilanteen olleen toisenlaisen? Vielä 1900 - luvun alussa eli noin sata vuotta sitten Helsingissä oli bordelleja eli ei ainakaan silloin. Vielä nelisenkymmentä vuotta sitten Hesarin henkilökohtaiset - palstalla oli jatkuvasti samat etsitään varakasta päiväkahviseuraa - ilmoitukset ja ravintoloissa ynnä hotelleiden baareissa pyöri prostituoituja eli ei silloinkaan.
"kaiken lisäksi homoilu on lisääntynyt hälyyttävästi."
Väitteelle ei löydy tukea tutkimuksista. Ennen tiedotusvälineissä ei saanut kirkollisten ja poliittisten syiden vuoksi homoseksuaalisuutta käsitellä kun sosialistisissa valtioissa homoja ei virallisesti ollut olemassa. Jouduttiin siis keskittymään au-äideistä närkästymiseen ja ennenkaikkea neuvostovastaisten lausuntojen paheksuntaan, ettei Suuri Ystävällinen Itänaapurimme vain olisi ärähtänyt meille.
Kekkoslovakiassa vaiettiin monesta asiasta. Nykyään tilanne on toinen ja areena onneksi avoinna myös vähemmistöjen äänelle. Maailmankuva alkaa olla lähempänä sitä mitä maailmalla ja Suomessa oikeasti tapahtuu.Silloin suomessakin on huorattu urakalla kun on ollut hätä ja pula, kyllä se prostituution määrä tuppaa olemaan suhteessa yhteiskunnan kulloiseekin tilaan.
Ei ole sattumaa, että suurin osa suomessa toimivista prostuista tulee toisista tai kolmansista maista tänne duuniin..
Vaikka ei silti, voihan se joskus olla silkkaa turismiakin, kuten joillakin kotimaisilla alalla toimijoilla näyttäisi olevan - siis niillä joilla ei taas ole mitään syviä henkisiä ongelmia ja arpia taustalla, kuten myös monella näyttäisi olevan. - 12 12
Mopo-Jake kirjoitti:
Silloin suomessakin on huorattu urakalla kun on ollut hätä ja pula, kyllä se prostituution määrä tuppaa olemaan suhteessa yhteiskunnan kulloiseekin tilaan.
Ei ole sattumaa, että suurin osa suomessa toimivista prostuista tulee toisista tai kolmansista maista tänne duuniin..
Vaikka ei silti, voihan se joskus olla silkkaa turismiakin, kuten joillakin kotimaisilla alalla toimijoilla näyttäisi olevan - siis niillä joilla ei taas ole mitään syviä henkisiä ongelmia ja arpia taustalla, kuten myös monella näyttäisi olevan."Ei ole sattumaa, että suurin osa suomessa toimivista prostuista tulee toisista tai kolmansista maista tänne duuniin.."
Kohtuullinen arvio Suomessa toimivien prostituoitujen jakautumisesta suomalaisten ja ulkomaalaisten, keikkaprostituoitujen ja pysyvästi asuvien suhteen löytyy Anna Kontulan väitöskirjasta vuodelta 2008. Tuolloin Suomessa toimi päivittäin (suluissa koko vuoden luvut)
ulkomaalaisia keikkaprostituoituja 215 (4560)
ulkomaalaisia pysyvästi asuvia 30 (venäjä ja viro) 50 (thai) (50 100)
suomalaisia sivutoimisia 120 (3000)
suomalaisia päätoimisia 100 (200)
Suomalaisten ja ulkomaalaisten prostutuoitujen määrät ovat siis keskenään varsin samaa suuruusluokkaa. Sivutoimisia suomalaisia seksin myyjiä on kolmisentuhatta kun vuositasolla täällä vierailee noin neljätuhattaviisisataa keikkaprostituoitua.
Kaikki yhteensä laskettuna ovat luokkaa 7900 seksin myyjää vuodessa. Väestön määrään suhteutettuna se on alle kaksi tuhannesta. - Geikari
12 12 kirjoitti:
"Ei ole sattumaa, että suurin osa suomessa toimivista prostuista tulee toisista tai kolmansista maista tänne duuniin.."
Kohtuullinen arvio Suomessa toimivien prostituoitujen jakautumisesta suomalaisten ja ulkomaalaisten, keikkaprostituoitujen ja pysyvästi asuvien suhteen löytyy Anna Kontulan väitöskirjasta vuodelta 2008. Tuolloin Suomessa toimi päivittäin (suluissa koko vuoden luvut)
ulkomaalaisia keikkaprostituoituja 215 (4560)
ulkomaalaisia pysyvästi asuvia 30 (venäjä ja viro) 50 (thai) (50 100)
suomalaisia sivutoimisia 120 (3000)
suomalaisia päätoimisia 100 (200)
Suomalaisten ja ulkomaalaisten prostutuoitujen määrät ovat siis keskenään varsin samaa suuruusluokkaa. Sivutoimisia suomalaisia seksin myyjiä on kolmisentuhatta kun vuositasolla täällä vierailee noin neljätuhattaviisisataa keikkaprostituoitua.
Kaikki yhteensä laskettuna ovat luokkaa 7900 seksin myyjää vuodessa. Väestön määrään suhteutettuna se on alle kaksi tuhannesta.Kuka tahansa prostujen suurkuluttaja voisi olla aika eri mieltä noiden tilastojen kanssa...ja onkin.
Toi Thaikkuprostujen tilastoitu määrä pisti vielä päälle oikein naurattamaan. - Kaisa ihQ
Geikari kirjoitti:
Kuka tahansa prostujen suurkuluttaja voisi olla aika eri mieltä noiden tilastojen kanssa...ja onkin.
Toi Thaikkuprostujen tilastoitu määrä pisti vielä päälle oikein naurattamaan.Joo. yökerhot pörrää täynnänsä afrikkalaisia, aasialaisia, virolaisia, venäläisiä ammattikunnan edustajia...samoin noilla ilmoitus-sivustoilla on melko hilpeä yliedustus noilla ulkiksilla suomalaisiin nähden. Thaihieromot taas...
Silmämääräisesti suomalaiset näyttävät olevan joko piilossa tai paljon vähäisempi tekijä.
Mun tarttee ruveta tekemään kalluppia asiasta suursika-tuttavieni taholta, että miltä siellä kentällä näyttää...itse kun tunnen aivan liian vähän huoria kovinkaan hyvin.
http://www.hs.fi/omaelama/artikkeli/Prostituoitu ei olekaan itänainen/HS20050703SI1VS04auk
Kontula ei kyllä ole sanunut viimeistä sanaa mihinkään, taitaa olla homma vielä vähän hakusessa...mutta ehkä vielä tulevaisuudessa osaa ottaa kaikki langat vielä käsiinsä, ja sitä jään minäkin odottamaan mielenkiinnolla. toistakin kehnoa kirjoitti:
Samalla suomalaisten naisten taso on laskenut, sillä nyt he jopa huoraavat vapaaehtoisesti!
Näin näyttää olevan!
- Jytky-nassu
"Miksi siis antaa ilmaiseksi, jos samasta asiasta saa taloudellista etua!! "
Joku se vaan jaksaa agendaansa täällä levittää..
Kerronpa miksi:
-Voit itse valita kumppanisi, se tekee varmasti hommasta terveemmän kaikissa seksuaalisissa ja psykologisissa aspekteissa.
Harvoinpa tapaa naista jolle on melkein ihan sama kelle antaa, paitsi tietysti huora rahasta, tai sitten tavalla tai toisella joku erittäin huonotasoinen nainen, joka taas ei kelpaa tasoisilleen huorissakävijä-ylijäämämiehille..
Maailma ei ole reilu paikka.- Maksullinen täti
Jussi P sai kenkää jo kynnykselläni ja on nyt katkerana:))))))))))))))))))))))))
- 12 12
Harvoin tapaa keskustelijaa, joka kirjoittaisi jotakin asiallista negatiivista prostituutioon liittyen ja silti huoritelisi naisia ja haukkuisi heidän asiakkaitaan. Et näytä olevan poikkeus tähän sääntöön.
"-Voit itse valita kumppanisi, se tekee varmasti hommasta terveemmän kaikissa seksuaalisissa ja psykologisissa aspekteissa."
Suomessa seksityöntekijä valitsee itse asiakkaansa. Minusta se tarkoittaa samaa kuin "voit itse valita kumppanisi". Jos kilpailu asiakkaista olisi kova niin tilanne voisi olla toinen mutta kysynnän ylittäessä palvelun tarjoajilla on vapaus olla hyvinkin nirsoja asiakkaidensa suhteen.
Miksiköhän täällä toistetaan uudelleen ja uudelleen virheellistä väitettä, jonka mukaan seksityöntekijällä ei ole asiakkaansa suhteen valinnanvaraa? Sellainen olisi tilanne vain, mikäli mukana olisi paritusta. Minusta tuossa on näkyvillä agenda, jossa prostituoidun aseman yritetään saada näyttämään erilaiselta kuin mitä se todellisuudessa on.
"Maailma ei ole reilu paikka. "
Pitää paikkansa. Se pitää tietää ja sen mukaan elää. Omilla valinnoillaan voi kyllä vaikuttaa siihen kuinka reilu paikka maailma muille ihmisille on. Moralisoimalla ja huorittelemalla siitä saa vieläkin ikävämmän ainakin itselleen. - Jytky-nassu
12 12 kirjoitti:
Harvoin tapaa keskustelijaa, joka kirjoittaisi jotakin asiallista negatiivista prostituutioon liittyen ja silti huoritelisi naisia ja haukkuisi heidän asiakkaitaan. Et näytä olevan poikkeus tähän sääntöön.
"-Voit itse valita kumppanisi, se tekee varmasti hommasta terveemmän kaikissa seksuaalisissa ja psykologisissa aspekteissa."
Suomessa seksityöntekijä valitsee itse asiakkaansa. Minusta se tarkoittaa samaa kuin "voit itse valita kumppanisi". Jos kilpailu asiakkaista olisi kova niin tilanne voisi olla toinen mutta kysynnän ylittäessä palvelun tarjoajilla on vapaus olla hyvinkin nirsoja asiakkaidensa suhteen.
Miksiköhän täällä toistetaan uudelleen ja uudelleen virheellistä väitettä, jonka mukaan seksityöntekijällä ei ole asiakkaansa suhteen valinnanvaraa? Sellainen olisi tilanne vain, mikäli mukana olisi paritusta. Minusta tuossa on näkyvillä agenda, jossa prostituoidun aseman yritetään saada näyttämään erilaiselta kuin mitä se todellisuudessa on.
"Maailma ei ole reilu paikka. "
Pitää paikkansa. Se pitää tietää ja sen mukaan elää. Omilla valinnoillaan voi kyllä vaikuttaa siihen kuinka reilu paikka maailma muille ihmisille on. Moralisoimalla ja huorittelemalla siitä saa vieläkin ikävämmän ainakin itselleen.Huora on huora, mitä sitä kaunistelemaan. En omaa antipatioita heitä kohtaan, pikemminkin olen kiinnostunut kyseisen ihmisryhmän psyykenliikkeistä ja alaa ympäröivistä ilmiöistä ja ihmisistä.
Korjaan alkuperäistä lausettani täsmällisemmäksi:
-Voit itse valita kumppanisi AIDOSTI KIINNOSTAVISTA VAIHTOEHDOISTA, se tekee varmasti hommasta terveemmän kaikissa seksuaalisissa ja psykologisissa aspekteissa.
..kysymykseen "Miksi siis antaa ilmaiseksi, jos samasta asiasta saa taloudellista etua!! "
-Koska kyseessä EI ole sama asia.
"Moralisoin" vain sen puitteissa minkä koen oikeaksi tai vääräksi - ja eritoten tekopyhäksi.
Itsekin "moralisoit" kovasti sinäkin vastikkeellasi. - 12 12
Jytky-nassu kirjoitti:
Huora on huora, mitä sitä kaunistelemaan. En omaa antipatioita heitä kohtaan, pikemminkin olen kiinnostunut kyseisen ihmisryhmän psyykenliikkeistä ja alaa ympäröivistä ilmiöistä ja ihmisistä.
Korjaan alkuperäistä lausettani täsmällisemmäksi:
-Voit itse valita kumppanisi AIDOSTI KIINNOSTAVISTA VAIHTOEHDOISTA, se tekee varmasti hommasta terveemmän kaikissa seksuaalisissa ja psykologisissa aspekteissa.
..kysymykseen "Miksi siis antaa ilmaiseksi, jos samasta asiasta saa taloudellista etua!! "
-Koska kyseessä EI ole sama asia.
"Moralisoin" vain sen puitteissa minkä koen oikeaksi tai vääräksi - ja eritoten tekopyhäksi.
Itsekin "moralisoit" kovasti sinäkin vastikkeellasi."Voit itse valita kumppanisi AIDOSTI KIINNOSTAVISTA VAIHTOEHDOISTA, se tekee varmasti hommasta terveemmän kaikissa seksuaalisissa ja psykologisissa aspekteissa."
Mistä sinä sen tiedät? Ainakin minusta näyttää siltä, että lompakon paksuus tekee kenestä tahansa miehestä parisuhdemarkkinoilla aidosti kiinnostavamman vaihtoehdon seksikumppaniksi, vaikka tämä ei olisikaan suoranaisesti maksamassa seksipalveluista. Olisi hyvin mielenkiintoista nähdä vastakkaista tietoa eli jos sinulla sellaista on niin laita näkyviin.
Minusta on usein vaikea vetää tarkkaa rajaa prostituution eli "ylläpidetyn naisen" ja muuten vaan anteliaan miehen rakastajattaren välille. Missä kohdassa suhteen muuttumista ylläpidetyn naisen suuntaan sinun mielestäsi ne haitat yllättäen ilmaantuvat? Mustavalkoisuus muuttuu harmaan sävyiksi varsinkin siinä vaiheessa, kun puhutaan sivutoimisesta seksin myynnistä.
Mitkä ovat sinun mielestäsi ne seksuaaliset ja psykologiset aspektit, joiden osalta seksiä ostava kumppani on epäterveellinen itse asiakkaistaan päättävälle prostituoidulle? Olisiko sinulla jotakin tutkimusta tuon väitteesi tueksi vai onko kyseessä oma mielipiteesi? - joo sano Mårtensson
12 12 kirjoitti:
"Voit itse valita kumppanisi AIDOSTI KIINNOSTAVISTA VAIHTOEHDOISTA, se tekee varmasti hommasta terveemmän kaikissa seksuaalisissa ja psykologisissa aspekteissa."
Mistä sinä sen tiedät? Ainakin minusta näyttää siltä, että lompakon paksuus tekee kenestä tahansa miehestä parisuhdemarkkinoilla aidosti kiinnostavamman vaihtoehdon seksikumppaniksi, vaikka tämä ei olisikaan suoranaisesti maksamassa seksipalveluista. Olisi hyvin mielenkiintoista nähdä vastakkaista tietoa eli jos sinulla sellaista on niin laita näkyviin.
Minusta on usein vaikea vetää tarkkaa rajaa prostituution eli "ylläpidetyn naisen" ja muuten vaan anteliaan miehen rakastajattaren välille. Missä kohdassa suhteen muuttumista ylläpidetyn naisen suuntaan sinun mielestäsi ne haitat yllättäen ilmaantuvat? Mustavalkoisuus muuttuu harmaan sävyiksi varsinkin siinä vaiheessa, kun puhutaan sivutoimisesta seksin myynnistä.
Mitkä ovat sinun mielestäsi ne seksuaaliset ja psykologiset aspektit, joiden osalta seksiä ostava kumppani on epäterveellinen itse asiakkaistaan päättävälle prostituoidulle? Olisiko sinulla jotakin tutkimusta tuon väitteesi tueksi vai onko kyseessä oma mielipiteesi?PELKÄLLÄ paksulla lompakolla, vailla muita avuja, aika harvoin ketään isketään suomalaisissa yökerhoissa tai baareissa, ellei kyse ole juuri prostituoiduista.
Suomi ei ole mikään thaimaa...vaikka poikkeuksia säännöstä tietysti löytyykin tämän tästä, en tosiaankaan silti sanoisi että pelkkä paksu lompakko viehättäisi kovinkaan merkittävää osaa suomalaisista naisista. Varmasti se on plussaa, mutta mikään merkittävä tekijä se ei kyllä näyttäisi olevan..
"Mitkä ovat sinun mielestäsi ne seksuaaliset ja psykologiset aspektit, joiden osalta seksiä ostava kumppani on epäterveellinen itse asiakkaistaan päättävälle prostituoidulle?"
Jos raha on ainoa syy seksisuhteelle, niin silloinhan jäävät kaikki positiiviset tuntemukset pois itse seksistä ja siihen liittyvästä ihmissuhteesta, liittyen itsetuntotekijöihin, aitoon seksuaaliseen ihmisten väliseen vetovoimaan, sielujen sympatiaan ;-) ja täten myös itse seksuaaliseen nautintoon.
Tämähän on aivan itsestään selvää eikä varmaankaan vaadi täyspäiselle mitään tutkimuksia.
Tuo "terveellisyys" on tietysti suhteessa prostituoidun omaan herkkyyteen, ja onhan sekin aika lähtökohtaisesti selvää että homma on not for the squeamish.
Et saa millään saivartelulla siihen samankaltaisuutta, jos panee jotakuta tämän haluttavuuden vuoksi tai sitten tämän rahojen vuoksi - ellei sitten ole niin hulluna rahaan tai rahasta itsensä käyttöön antamiseen, sillä onhan näitäkin fetissejä ja tarpeita, vaikkakaan ei lähimainkaan siinä volyymissä missä sinä annat rivien välissä ymmärtää..
Uskoisin että suurimmalle osalle nuorille naisille tällainen rahaseksi keskikerto peräkammarin turskan kanssa voisi olla enemmänkin traumaattinen kokemus. ;-)
- nuorikiimainen95
Kun tätä lukee panettaa ihan vitusti, sänky märkänä ja masturboin dildolla.
Olisi toisaalta ihanaa olla prostitoitu, saisi naida aina kun haluaisi, saisi rahaa ja toteuttaa fantasioitaan. Olis ihanaa panna kahden miehen välissä, toinen panisi perseeseen ja toinen märkään pimppiini.
Luonnossa paneminen olisi kans kiva, vaikka jossain motareiden pysähtymispaikoilla, siellä yleensä niitä käteenvetäjiä näkyy, panisin rajusti puskissa. Vanhan miehen kanssa puoliksi pakotettu paneminenkin saa pimppini kostumaan.
Prostituutio on siis oikein, kunhan sekä mies että nainen nauttii siitä
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816