Jäätelölapanen vai ilmaplanktoonia syövä kissa?
Noin niinku keksintönä meinaan.
Kumpi parempi
16
104
Vastaukset
- tofu stracciatella
Ilmaplanktoonia syövä kissa.
Mitä ihmettä jäätelölapasella tekee? Eihän jäätelö niin hyvää ole, että sitä viitsisi usein syödä. Ätläkän makeitakin tuppaavat olemaan. Tietty, jos jäätelölapasessa olis säätöyksikkö, josta vois valita raakaaineet ja säätää niiden määrää, niin ehkä harkita uudelleen. Henk koht pirän jäätelölapasta aikas fiksuna ,katos kun ihminen joka haluu rötköttää soffalla jäätelölautasen kanssa.
sehän haluaa syörä herkkuaan pitkin iltaa ja siinä alkaa käsi jäätymään eli tumppu käteen ja syömään.
Säolit kehittäny ajatuksen uurelle tasolle,sun pitäs fiksuna syventyy noihin ostoskärryjen pyöriin niin saatas nekin toimimaan.- lejanna
Joopati , tunnustan suuren loven yleissivistyksessäni. Tein parit kärrynpyörät, väiskivemmelsääret ja käsilläseisonnat, mutta eipä auttanut ymmärtämään, mistä puhut.
Noin niin kuin teoriassa, jäätelöhanska olisi hieno, joka sormi erimakuisia.
Tekee älyttömästi mieli jätskiä, lakua tai mansikkaa.
Pienet ne on vanhuksen ilot ja kaipuut.
.mites nyt noin lyö tyhjää laitetaan hartsia remmiin jospa se siitä alkais pelittämään.
Ton lapasen jo selitinkin mut toi kissa.
Katos kun sen komentaa katolle pois jaloista niin sehän huutaa siel ko hulkon susi.Siin ko se on leuka ammollaan niin kaikenmailman lentävät menee suuhun ja saa syöräkseen.
Aika kätevää mut mä olen myös näkymätön mies huomasin just et 2006 olen liittyny porukkaan ja pikkasen yli 50kävijää sivulla.
Aika visusti olen ollu ?vai mitä.
Mitä sää ole keksiny?- lejanna
piikkiö kirjoitti:
mites nyt noin lyö tyhjää laitetaan hartsia remmiin jospa se siitä alkais pelittämään.
Katos kun sen komentaa katolle pois jaloista niin sehän huutaa siel ko hulkon susi.Siin ko se on leuka ammollaan niin kaikenmailman lentävät menee suuhun ja saa syöräkseen.
Aika kätevää mut mä olen myös näkymätön mies huomasin just et 2006 olen liittyny porukkaan ja pikkasen yli 50kävijää sivulla.
Mitä sää ole keksiny?Meinaatko, että Dafin vai Ryskyn remmiin?
Kissa olisi ihana. Saa nostaa metrin korkealle, ja aina vain jalat on lattialla.
Minen syö jädeä, kuin hyvin harvoin.
Männöö maha ripatille. Sen parantaminen pieremällä, on yhtä tarkkaa puuhaa, kuin pärekaton kulotus.
Minen ole meidän perreen keksijä, se on tuo ukkelini.
Alakoulussakin, kun vei omatekoisen kidekoneen kouluun, opettaja antoi jälki-istuntoa, kun luuli hänen valehtelevan, kun poika sanoi sen itse tehneensä.
. - s-t-a
piikkiö kirjoitti:
mites nyt noin lyö tyhjää laitetaan hartsia remmiin jospa se siitä alkais pelittämään.
Mitä sää ole keksiny?Nokun sulla on se toinenkin... ;-/ niin että eläpäs valita, näkymätön et oo!!!
Jäätelölapanen ois parempi. Minua surettaisi jos kissat vain möllöttäisi katolla kun ne on sinne ajettu ja söisi planktonia. Tai ei ne kyllä kesäaikaan paljon muuta tarvii, lie etsiivät jotain murkinaa metästä ja peltojen koloista yö- ja aamuaikaan? Mutta sehän on kissojen elo ja ilo. Sitten tulleevat kehräämään ja jyystämään polvee ja kerjäämään kiitosta. Ihania ne on - jos eivät syö pelkkää ilmaplanktonia! s-t-a kirjoitti:
Nokun sulla on se toinenkin... ;-/ niin että eläpäs valita, näkymätön et oo!!!
Jäätelölapanen ois parempi. Minua surettaisi jos kissat vain möllöttäisi katolla kun ne on sinne ajettu ja söisi planktonia. Tai ei ne kyllä kesäaikaan paljon muuta tarvii, lie etsiivät jotain murkinaa metästä ja peltojen koloista yö- ja aamuaikaan? Mutta sehän on kissojen elo ja ilo. Sitten tulleevat kehräämään ja jyystämään polvee ja kerjäämään kiitosta. Ihania ne on - jos eivät syö pelkkää ilmaplanktonia!No ehän mä tosissani pikkasen vaan säälii kerjään.
Mä olen ain ollu pikkasen takavasemal ja se sopii .
kissat on kivoja ja oma varsinkin.
Kattelin tossa lehrestä et puskaraiskaaja on tuomittu ja tuli mieleen et eikös siel puskassa olevia naisia pelota huurella sieltä.- s-t-a
piikkiö kirjoitti:
No ehän mä tosissani pikkasen vaan säälii kerjään.
Mä olen ain ollu pikkasen takavasemal ja se sopii .
kissat on kivoja ja oma varsinkin.
Kattelin tossa lehrestä et puskaraiskaaja on tuomittu ja tuli mieleen et eikös siel puskassa olevia naisia pelota huurella sieltä.Sori sori, luulin että tämä miun kakkosnimmari tunnistetaan jo - ventovieraiden ei tarvitsekaan! Tottahan toki on se vähän puskassa... mutta eikös vain vähän? Vieno lyhennelmä rekatusta.
On jäätelö hyvää kun sallaa syö, vai mitenkäs se olikaan? - k/k
s-t-a kirjoitti:
Sori sori, luulin että tämä miun kakkosnimmari tunnistetaan jo - ventovieraiden ei tarvitsekaan! Tottahan toki on se vähän puskassa... mutta eikös vain vähän? Vieno lyhennelmä rekatusta.
On jäätelö hyvää kun sallaa syö, vai mitenkäs se olikaan?Kyllähän mä sut tunsin kuhan höpötin kun tuli toi otsikko mieleen.
Ei tarvi eres salaa syörä kun jätski maistuu.
Sää kun oot siel Saimaan takana niin ootko nähny sitä Miikkulaista? - s-t-a
k/k kirjoitti:
Kyllähän mä sut tunsin kuhan höpötin kun tuli toi otsikko mieleen.
Ei tarvi eres salaa syörä kun jätski maistuu.
Sää kun oot siel Saimaan takana niin ootko nähny sitä Miikkulaista?No en, mutta aina vaan lähemmäksi kuuleman mukaan levittäytyvät. Tänä keväänä meidän kesämökkireitin varrella on jo havaittu pesä, kait poikanenkin. Varmaan 50 vuoteen eka kerta. Norpat kun oli saaliseläimiä vielä 50-luvulla, ja niistä jopa maksettiin tapporahaa, nimismiehelle kait piti jokin ruumiinosa kiikuttaa niin valtiolta tuli rahat, tai suoraan kansliasta mene tiedä. Tuttu poliisimies on aikanaan asiasta kertoillut eli uskottava se on.
Eiköpähän hiljaa järvellä ajellessa lähivuosina jo norpan pää saata vilahtaa jos tarkkana on. Minä kun en kalasta (ainakaan verkoilla) niin minua ei kalastusrajoitukset haittaa. Kiva se olisi nähdä. Elän toivossa, ja saatan mökkeilläkin enemmän ensi kesänä.
Mukavaa kesää sinne teillekin päin!
Jäätelöä lapasesta syövä kissa olis kiva.
Pitäisikö ottaa uusi kissa. :)Se keksintö vois olla sellanen et se lähtis lapasesta.
Ainakin meiän kissa popsii jätskiä ihan mistä vaan.- lejanna
piikkiö kirjoitti:
Se keksintö vois olla sellanen et se lähtis lapasesta.
Ainakin meiän kissa popsii jätskiä ihan mistä vaan.Meidän haukku napsii sormetkin kourasta.
Lapsena hän oli laiha luikku, ei edes syönyt joka päivä.
Nyt tuntuu ruoanhimo kasvaneen.
Jännä, kun syötiin tässä päivänä muutamana tikkujätskiä. Hänelle kun loppua tarjottiin, tempaisi tikusta. Sai nostaa, vaikka katon rajaan. Siitä piti kiinni.
.
- .
Seslonki ompi parempi.
Muistatko miten se laulu meni?kumpi ompi parempi.heteka vai seslonki.
Ei millä muist enemppä,viheläs pikku pätkä.
- .
Seslonki ompi paaarempi.
Vihellän, kuin beagle mainoksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465497Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5662018Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens801142Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77993
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53971- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758