Hei, Mitä tykkäätte automaatin toiminnasta, onko ollut ongelmia?
Minulla on nyt eka automaatti ja hyvältä tuntuu.
Kyseessä on 2,0 vm 2011 ja kilsoja takana 1400.
Automaattilaatikko
8
277
Vastaukset
- 2.0 aut 2010
21000 takana lokakuusta 2010 ihan hyvin pelittänyt kulutus 1l isompi kuin entinen 1.8 09malli
Olen verrannut 95 bensaa ja 98 niin n.litra isompi kulutus, kun käyttää 95:sta
Tietty riippuu ajotavasta.......yms
Muuten ollut ihan loistava ostos teettätin lisäksi huhtikuussa lisäturvakäsittelyn ja laitatin lokarit 710€
n.2012loppuvuodesta -2013 tulee uudet koneet ja laatikot aut myös dieseliin
Skyactive kone / loota mallitJoo, tykännyt olen kovasti, jopa niin etten osta enään ikinä manuaalia.
Mites talviliukkaalla, pääseekö hyvin liikkumaan vai sekooko laatikko
aiheuttaen turhaa sutimista? Itekkin olen käyttänyt pelkästään 98 bensaa.
Täytyy uusi käydä koeajamassa sitten 2013 kesällä.- M6-2007-aut
Mistä tiedät tuon Sky Active-mallin markkinoille tulon ajankohdan? Mazda liikkeissä (2 kpl) eivät osanneet sanoa mitään tai eivät halunneet, kun aloin pähkäillä oston siirtämistä Sky Active -malliin. Oma 2007 -mallinen automaatti aivan loistava, ei nykimistä, pieni kulutus, kick down toimii niin kuin pitääkin.
- 2.0 aut 2010
M6-2007-aut kirjoitti:
Mistä tiedät tuon Sky Active-mallin markkinoille tulon ajankohdan? Mazda liikkeissä (2 kpl) eivät osanneet sanoa mitään tai eivät halunneet, kun aloin pähkäillä oston siirtämistä Sky Active -malliin. Oma 2007 -mallinen automaatti aivan loistava, ei nykimistä, pieni kulutus, kick down toimii niin kuin pitääkin.
myyjä eräässä merkki liikkeessä sanoi arvion skyactiven tuloon liekö ei olisi saannut sanoa? tulee ensivuonna kuulemma mutta ei kait ehdi euroopan markkoinoille kovin nopeasti? oli kuulemma kysellyt, mistä? Kaippa niillä jotain tietoo mutta eivät kerro jotta saavat vanhat kaupaksi ja kauppa käy kun ei turhia huhuja uudesta koneesta / laatikosta liiku...?
Mitä talvi ajamiseen tulee liukkaalla käyttäytyy ihan hyvin kivan pehmeästi lähtee
luistonesto hoitaa homman 2.0 aut 2010 kirjoitti:
myyjä eräässä merkki liikkeessä sanoi arvion skyactiven tuloon liekö ei olisi saannut sanoa? tulee ensivuonna kuulemma mutta ei kait ehdi euroopan markkoinoille kovin nopeasti? oli kuulemma kysellyt, mistä? Kaippa niillä jotain tietoo mutta eivät kerro jotta saavat vanhat kaupaksi ja kauppa käy kun ei turhia huhuja uudesta koneesta / laatikosta liiku...?
Mitä talvi ajamiseen tulee liukkaalla käyttäytyy ihan hyvin kivan pehmeästi lähtee
luistonesto hoitaa hommanKiitos, minuakun vähän arveluttaa se talviajo automaatilla.
On joskus -80 luvulta karmeita kokemuksia kun heitti kesken
mutkan pienemmälle ja sit mentiin. tosin silloin ei ollut mitään estoja,
ei edes lukkiutumattomia jarruja eikä tehostimia.- tomaattiko
cuppe1 kirjoitti:
Kiitos, minuakun vähän arveluttaa se talviajo automaatilla.
On joskus -80 luvulta karmeita kokemuksia kun heitti kesken
mutkan pienemmälle ja sit mentiin. tosin silloin ei ollut mitään estoja,
ei edes lukkiutumattomia jarruja eikä tehostimia.Ei huolen häivää talviajosta kuutosautomaatilla - päinvastoin! Minulla alla jo kolmas automaattikutonen vuosimallit 2003, 2005 ja nyt 2009, jokaisella olen ajellut päälle 100tkm, vaihdellen. Ensimmäinen oli neliportainen ja nyt siis viisiportainen. Rullaavat hienosti, nostettuani jalan kaasupolikimelta - kulutus nolla - ei manuaalin moottorijarrutusta. Erityisen nautittavaa on lähteä automaatilla talvella esim. liikennevaloista - auto vaan etenee - ja vieruskaistalta kuuluu "hämmentäjän" raivoisaa suditusta! Talvisin on kaikissa kuutosissa alla olleet kitkarenkaat. Ei enään tässä elämässä manuaalia! Kannatan nastaveroa. siinä teiden kuluttajat saataisiin maksamaan kongrettisesti kulutuksestaan - näettehän urautuneet Suomen tiet!
Kiitos vastauksesta, tässähän alkaa jo toivoa et tulis talvi äkkiä.
No ei vaiteskaan, vietetään nyt kesä ensin rauhassa ja hommataan reilusti kilsoja Mazdan mittariin. Ei muuta kuin et ajakaa varovasti.7oookm mittarissa ja hyvin menee automaatti.
Asennutan vetokoukun ja kokeilen miten vetohommat sujuu,
luultavasti hyvin.
Mitä mieltä olette Mazdan omista kaijuttimista, mielestäni ne ei kelpaa kuin
uutisten kuunteluun ja huonosti siihenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899