Yli 50 laulajaa ja kisa kesti kokonaisuudessaan yli 7 tuntia. Miten tuomaristo voi pysyä kartalla tuollaiselle määrälle vaikka tekisi kuinka muistiinpanoja, kun huomioidaan naiset ja miehet erikseen. Mutta eipä tarvinnut tuomareiden kuivinsuin istua. snapsien tuomisesta pöytään kyllä huolehdittiin. Kisa näytti olevan täysin kaupallinen. Talo täyteen laulajia, viinan myynti on taattu koko illaksi. Miksaaja oli kans pihalla melkein koko kisan. Mikistä väärin kiinnipitäneet saivat oman osansa, mutta jos välillä ääni hävisi kesken laulun, eikä diskanteista tietoakaan, välillä ei kuulunut laulua laisinkaan ja laulaja ihmetteli, onneksi juontaja oli ajantasalla. Miksaaja löysi jossakin vaiheessa diskantti nupin ja alkoi kuulostaa hyvältäkin, mutta se oli hetken huuma, Mut onko mikään ihme jos mikseri pöytä on lavan takana ja kaiuttimet asennettu eteen päin, eihän sieltä voi kuulla miltä se edestä kuulostaa.
Mutta kyllä jäi moni hyvä laulaja rannalle ruikuttaan, kun paljon huonommat menivät jatkoon, mutta tästä olen kuullut ennenkin, nyt se tuli itsekin havaittua. Helppo tässä on jälkeenpäin sanoa, mutta jos topviihde kotisivuillaan esittää finaalia hienoksi ja juhlavaksi kisaksi, ei sen tehnyt muu kuin Tallukan puitteet. Se on vaan niin, että liian paljon laulajia yhteen kilpailuun.
Onnea kaikille voittajille :)
karaokelegenda 2011
tipitii...
0
228
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264