Eli pelit sekä BlueRay-levyt toimivat normaalisti. Tavalliset dvd-levyt eivät kuitenkaan näy. Kaikki tieto liikkuu konsolin sekä telvision välillä HDMI-kaapelia pitkin. Konsolin DVD-asetuksia olen myös moneen kertaan selaillut... Kuva vain menee siniseksi ja telkkari toteaa että ei signaalia HDMI:ssä kun käynnistää DVD-levyn toiston.
Eli mistä voisi vika johtua? Vissiin vain joku asetus vielä poskellaan skaalauksissa yms....?? Kun vain tietäisi mikä mättää...
PS3 ei toista DVD-levyjä
7
5246
Vastaukset
Viittaa kuin tv:si ei tue jotain minkä PS3 antaa. Onko tv:ssä full-hd tuki? Tulee vain mieleen että PS3:ssa on oma kuvaskaalain käytössä eikä voi siksi näyttää dvd:tä 1080p:nä. Yksi tapa ottaa PS3:n kuva asetuksista 1080p kohdasta ruksi pois.
- homo hammer
no aijaa tänää kattoin pleikarilla jackaas 3 ja se on aivan normi dvd niin haista hammer paska
- hammer_man
Telkkari on n. 3vuotta vanha HD-ready malli. Oon kyllä yrittänyt vaihdella moneen kertaan asetuksia konsolista juuri liittyen tuohon HD-juttuihin mutta huonolla menestyksellä.
Telkkarista ei saa säädettyä mitään tuohon liittyviä asetuksia. Täytyy jatkaa kokeiluja ettei tarvis erikseen dvd-soitinta ostaa....Eli hd-ready kyseessä joten ei 1080p -tukea. Joka tapauksessa tuo 1080p täytyy ruksata pois PS3:n näyttöasetuksista tuon tyyppisellä tv:llä. Tv:n asetuksilla ei ehkä ole vaikutusta ongelmaan. Laittaisitko vielä tv:si merkki ja malli niin voin yrittää etsiä siitä jotain?
- 92174504125
Levy väärin päin tai HDMI --> suunta joissain kaapeleissa
- riku691
homoja jumalautasaatana
- Nikovainikaine
Vittu perkele rikuu91 tatun imijä perkele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184