Tulevalla puolisollani on aiemmin vihitty ja Suomessa rekisteröity vaimo. Hän haluaa kanssani naimisiin samoin, kuin minä hänen kanssaan, mutta mietityttää vain islamilainen moniavioisuus lain silmissä. Ilmeisesti imaameja myös... Olen kahteen ollut yhteydessä ja molemmat kieltäytyivät vihkimästä meitä, koska se rikkoisi Suomen lakia.
Kuitenkin parikin asianajajaa, joilta olen asiasta tiedustellut, ovat sanoneet, että koska Suomessa ei voi rekisteröidä kuin yhden avioliiton, niin islamilainen liitto ei lain silmissä ole pätevä, eikä muslimimiehiä siis voine syyttää kaksinnaimisisesta (tai kolmin-tai nelinnaimisesta).
Mistä siis imaami, joka vihkisi meidät???
Mistä imaami, joka vihkii toiseen avioliittoon??
33
2280
Vastaukset
- ...
On jollain murheet - menkää turkkiin tai saksaan.. tai eläkää susiparina, who cares.
- mitähä?
siis olet menossa naimisiin ihmisen kanssa joka on jo naimisissa?
Hö,kaikkee sitä.....
Kyseessä taitaa olla porvoo- tuh.jayhdenyönsatuja
imaamit on harhaopin levittäjiä ,valehtelevat Jeesuksesta ja kaiken.
- laitappa.
tietosi tähän niin hoidamme asian
- joooopas jotain
Näitä älytettyjä on suomi täynnä. Kyseessä lienee noin 60v suomi-nainen, joka haluaa itselleen miehen. Luultavasti miehen "ostaminen" on ihan yhtä suuri rikos kun kaksinnaiminen. Kannattaa suomi-naisen lopettaa suhde ukkomieheen, koska surua se vaan tuottaa kaikille osapuolille. Koskakohan ev.lut.kirkko siunaa näitäkin pareja??
- Kummin kaa
Miksei ota eron ja maksa elatusmaksut niinkuin muutkin ?
- huhoijaa7
Tää on varmaan provo mutta pakko kommentoida kuitenkin.
Pitäkkö rautalangasta vääntää, ettei Suomessa voi kaksinnaida.
Naimisiin mennään joko kirkossa tai suhteensa voi rekisteröidä.
Mikään imaami nyt ei voi Suomessa vihkia viralliseen avioliittoon ketään ja varsinkaan kaksinnaimiseenkaan.- Miksi se on
NIIN vaikeaa eräille uskoa, että Suomessa imaami VOI vihkiä ihan lailliseen avioliittoon. Vihkimisoikeus on myönnetty 3 imaamille. Sen sijaan ei imaamila kuin kenelläkään muullakaan ole oikeutta vihkiä jo naimisissaolevaa toiseen avioliittoon.
- ähräm
ei se vihkimällä parane.
- Kohtalottaret
Jollei tämä ole mauton pila, niin mietippä kaksi kertaa ennen kuin särjet ensimmäisen vaimon sydämen. Olet vastuussa aikaansaannoksistasi, vaikka jokin uskonto kuinka sallisi moniavioisuuden. Jos teet toisen naisen tieten tahtoen onnettomaksi, se ei tiedä hyvää sinulle!
- STARA11
SITÄ NIITTÄÄ MITÄ KYLVÄÄ!!! MIETI
- HEHEHEHEHEHEHeeeee
MITÄ ?!?!?!? On täällä kaikenlaisia. Maassa maan tavalla tai maasta pois. Muuttakaa sinne, missä moniavioisuus on sallittu.
- No juuuu!
Eiköhän ollut provo. Vaikea uskoa että joku oikeasti on noin typerä, vaikka valitettavasti heitäkin löytyy.
- lglgl
Tietysti provo, sillä tuskin niitä olisi laki estänyt kun kerran ei estänyt vihkimästä 13 vuotiasta pikkutyttöäkään. Tuohan oli televisiossa ja imaami itse paljasti.
Poliisi ei kuitenkaan ole jostain syytä puuttunut tuohon, ei ainakaan ole missään mainittu että olisi.
- poks' poks'
Taitaa nainen jäädä kakkosex. Luulen että sulhollasi on nuoret Tanssipojat mielessä,samoin kulttuurilleen uskollisena myös muut miehet,aamen.
- andrei80
Parempi kun muutat maasta pois.
- Keinot keksii
Menkää Koreaan. Siellähän eräs mies juuri meni vihille tyynynsä kanssa, joten ilmeisesti vihkiparin taustoja ei niin ihmetellä.
http://is13.snstatic.fi/kuvat/mies-meni-naimisiin-tyynyn-kanssa---katso-haakuva/img-1288333355424.jpg Heh heh :-) Aivanko tosissasi kirjoittelet tätä. Islamilaisia miehiä kiinnostavat lähinnä alaikäiset 12 - 14 vuotiaat, jotka tarvittaessa raiskaavat elleivät muuten anna. Tämän jälkeen raiskattu tyttö tuomitaan ruoskittavaksi, kun on "vietellyt" miehen.
- ökl
Laita soinille sähköpostia asiasi tiimoilta,hän hoitaa tämänkin asian todennäköisesti.
- kääk-
Haluatko todella olla yksi monesta? Mieshän voi ottaa vielä lisää vaimoja.
- huijaavat
pelkkä oleskelulupa suhde
- Ja pirot paranoo!!!
Oletko täysijärkinen ja ikäinen. Eletään Suomen lakien mukaan tai muutto Islamilaiseen maahan....esim. Ruotsiin tai Iraniin. Onko "ruuti" kuivempaa kun on "virallisesti" NAINUT!
- tympääntynyttth
vois lailla kieltää provot / trollit
- 4321
Ei typeryyttä voi kiletää lailla. Jos voisi, niin jouduttaisiin kieltämään tällaiset viestit myös siinä tapauksessa, että ne olisivat ihan aitojakin.
- jupsista
Miksi tänne on kertynyt aivan älyttömästi asiattomia kommentteja? Ei ole kellään täällä tietoa moniavioisuudesta. Ei tietenkään kun suomalaiset ei näe omaa napaansa pidemmälle, eivät ymmärrä että joillekkin se että miehellä on neljä vaimoa on NORMAALIA tai paremminkin TOIVOTTAVAA!
No, moniavioisuus ei suomessa ole joka tapauksessa sallittua, mutta ehdottomasti minusta sekin pitäisi sallia jos homoillekkin annetaan siihen oikeus. Eikös nämä homot perusta tätä heidän haluaan naimisiin menolle juuri tasa-arvoon?- Tasa-arvo-Arvo
No tasa-arvon nimissä pitäisi sitten tietenkin sallia myös se, että naisella olisi useampia aviomiehiä, eikö vain? Ja miksi rajoittaa määrää neljään?
- sos sos
ai ette halua luopua kristityn maan hyvästä elintasosta ja turvallisista oloista, mutta haluaisitte elää kuten muslimit? Voi voi, on teillä vaikeaa. Mies ei siis halua erota, koska joutuisi maksamaan puolet omaisuudestaan exälle tai joutuisi eroon lapsistaan. Ja joku päivä haluaa muuttaa takaisin Saudi-Arabiaan tai Irakiin ja viedä lapsensa mukaan? Ja sä ap olet kannattamassa tuollasta?
- lainalaisuus
Oletko sinä ihan pöljä? Jos mies on jo naimisissa, et sinä voi olle vihitty vaimo. Suomessa on moniavioisuus kiellettyä. Jos ukko kuolee, perii laillinen vaimo, eli ensimmäinen kaiken. Sinä jäät "lehdillä soitteleen..."
Ei siinä auta imaamit eikä mitkään. Sinä tulet olemaan jalkavaimo et siis vihitty oikeasti. Leikkivaimo. Älä edes kuvittele alkavasi moiseen vaikka kuin olet rakastunut. Elä vaan susiparina avoliitossa. Tuskin kukaan imaami haluaa lainvastaisesti Suomessa toimia. Et sinä voi ketään houkutella lakia rikkomaan. - Hölmö ämmä!
Olet aivan seko, kun haluat kakkos vaimoksi. Jälkeesi hän nai vielä muita tai ainakin tekee sinusta halveksitun itselleen ja otollisen väkivallan kohteen.
- Se ikkunan puoleinen
Vaikea pulma. Toivottavasti löytyy tyydyttävä ratkaisu.
-
Itselleni tuli hassu ongelma. Tapasin ihastuttavan naisen viime Juhannuksena vanhempieni kanssa kokoilla käydessä. Tyttö kertoi kahden kesken seurustelevansa arabin kanssa. Jota ei uskalla esitellä vanhemmilleen. Voisi seurustella myös kanssani jos hyväksyisin arabin mukana kauppaan. Pidin asiaa vitsinä mutta nyt nukutaan kolmestaan Hoassin solussa. Minä ikkunan puolella, arabi oven puolella ja tyttö keskellä. Olemme vieraileet tytön kotona. Arabi minun ystävänäni.
-
Huolestuttaa kun huomaan pitäväni tilanteesta...- Kiintoisaa
Kummalla teistä on peräpukamat, sinulla vai arabilla ?
- rfthfdhy
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011052313767735_ul.shtml
Pieniä ongelmia näköjään.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058