Uusi kisabiisi on löytynyt!

64pekkala64

11

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oioioioihurrit

Paras mitä olen noista kisabiiseistä kuullut. Hyviä läppiä ja sentään kunnon biisi eikä mikään juti, pasi nurminen, mertaranta REMIX!!!

• mikke,mikke

Granlund awwww

• sarasarasaraa

Hei huikee kappale!

• nicebabyfromhere

pidin kovasti

• familiarfaces

Onhan tuo parempi kun moni muu noista biiseistä, ehkä paras jopa.

• mikkeonihq<3
    • ähäguts

Granlundin tuttuja, hah. Eikö Granlund saa digata muiden musiikista kuin omien tuttujen. Ehkä se on muuten vaan digaillu noita?

• Zampooni

Laskelmoidut kisabiisit pannaan. http://www.youtube.com/watch?v=yO7MWuJ7zLA tässä on, ei nyt millään muotoa virallinen, mutta ehdottomasti mässyin biisi näihin kisoihin. Melkeen alkaa toivomaan että suomi ottais kuokkaan niin ei ens keväänä enää tulis näitä "Suomi tekee maalin / Minä pilkon kaalin / Ilmaan nostaa pokaalin / Minä raiskaan naalin"-ralleja.

http://www.youtube.com/watch?v=yO7MWuJ7zLA Siksi siis Takeo Ischistä 2012 kisabiisi kansanliike. Jääkokeenkuljettajankin virallinen valinta.

• peltonenprkl

Hieman samaa mieltä olen kyllä. Tosin, harva noista biisien tekijöistä saa minkäänlaista taloudellista hyötyä biisin tehdessää, eli homma tapahtuu vain ja ainoastaan omaksi iloksi ja jääkiekkokansan hyväksi...

Ehkä kaikkein säälittävimpää on, kun Klamydiat ja muut yrittää tehdä jotain "kunnon rokkirallia" kisoihin, ja todellisuudessa ainakin niiden biisi on laimea, mielikuvituksettomat sanat, huono laulaja, ja muutenkin kaikin puolin aivan surkee biisi...

http://www.youtube.com/watch?v=zw1nzzLtvPM

Parhaiten on muhun uponnut tuo ylläoleva...nimestä päätellen samojen ilmeisesti kun jonkun aikasemmin linkkaama kappale, onko sitten tehnyt kaks biisiä...vissiin peräkkäisinä vuosina?

• jeejeejee85785786868

Tässä hyvää kisabiisi:

"Nyt Kummola saunoo, se lampaita kiihkona nussii, imee sonnin kivespussii ja antaa persettä jannuille. Sen rapamaha hytkyy kun lampaita peppuun rytkyy ja Sulin kiveksiään haroo mutta varoo ettei Kummola astu päälle. Hei Leijonat JÄÄLLEE! NYT HUUDETAAN...
      Hakataan Kumola ihanaa, aivan paskaksi ihanaa, hakataan Kummola ihanaa..se on niin ihanaa
      Vaikka tekee kipeää(Kummolan läskimahahomolle) niin ei haittaa koska hakataan ihanaa..."

• Pöytästiiga

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe