Mallorcan naturannat

onks tietoo

Onko Es Trenc ainoa hyvä naturanta Mallorcalla? Vai löytyykö joku pienempi naturanta lähempää Palmaa?

12

3375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyty on

Portals Vells on Mallorcan vanhin nudistiranta noin kilometrin Sol de Mallorcalta etelään. Palmasta noin 20 km, mukavan skootterimatkan päässä. Todella luonnonkaunis ja maagisen tunnelman omaava paikka. (39 28'30,50"P, 2 31'12,50"I)

• Näin on

Et sitten uusavuttomana osannut käyttää foorumin hakua.

"Yhteensä 18 osumaa"

Sieltä löytyy vastaus kysymykseesi. Ei tarvitse kuin lukea.

• mr mallorca

Prkeleen tyhmät aina sanotte heti uusavuttomiksi, jos joku täällä kysyy jonkun suomalaisen todellisia kokemuksia!

Luuletko sinä saatanan tolvana, etten osaa itse käyttää hakukoneita, vttu mikä vaari!

Halusin jonkun kokemuksia rannoista, enkä mitään helvetin viisastelua!
        Me suomalaisethan saatamme esim. painottaa hieman eri asioita kuin kansainvälisillä sivustoilla olevat arvioitsijat.

No, tämä palsta on suuri vitsi. Kaikki munattomat peräkammarin pojaat huutelevat, jotka eivät ole itse kuunaan nakurantaa nähneet. Vedä osuma tai vaikka osama päähäsi!

Kiitos kuitenkin asialliselle vastaajalle! Tarkoitit varmaan Portals Vellsin vieressä oleva El Magoa?

• Näin on
        mr mallorca kirjoitti:

Prkeleen tyhmät aina sanotte heti uusavuttomiksi, jos joku täällä kysyy jonkun suomalaisen todellisia kokemuksia!

Luuletko sinä saatanan tolvana, etten osaa itse käyttää hakukoneita, vttu mikä vaari!

Me suomalaisethan saatamme esim. painottaa hieman eri asioita kuin kansainvälisillä sivustoilla olevat arvioitsijat.

No, tämä palsta on suuri vitsi. Kaikki munattomat peräkammarin pojaat huutelevat, jotka eivät ole itse kuunaan nakurantaa nähneet. Vedä osuma tai vaikka osama päähäsi!

Kiitos kuitenkin asialliselle vastaajalle! Tarkoitit varmaan Portals Vellsin vieressä oleva El Magoa?

"Luuletko sinä saatanan tolvana, etten osaa itse käyttää hakukoneita, vttu mikä vaari! "

En luule. Tiedän. Itse olet osoittanut tietoni oikeaksi.

"Halusin jonkun kokemuksia rannoista, enkä mitään helvetin viisastelua!"

No mitähän luulet noiden aiemmin kirjoitettujen juttujen käsittelevät. Jäätelön ja kaljan hintatasoako?

"No, tämä palsta on suuri vitsi."

No, ole sitten itse vakavasti asialla.

• missis mallorga
        mr mallorca kirjoitti:

Olet kohtelias ja mahtava verbaalikko.

• Jyst

Palstahäirikköhän kyselee naku rannoista vain huvikseen koska ei hänellä tyhjätaskuna .rahattomana ole varaa minnekään matkustaa,eikä syyntakeettomana narsistina ei häntä päästetä pois suomesta.

• Henkka-75

Mallorca ei naturisteille anna oikein mitään. Es Trenc on pätkä isoa rantaa, tekstiilit ravaavat kävelyreisuillaan pitkin rantaviivaa. Portal Vells on sinänsä OK, mutta toivotoman pieni. Muilla rannoilla oli muutama yksittäinen naturisti tekstiiline suuressa joukossa.

• JYST

SAMAA MIELTÄ KATINKULLAN SAUNAMAILMA ON ON PALJON PAREMPI VAIHTOEHTO.

• Totuus.
        JYST kirjoitti:

Niin, siellähän ne hullut ovat paranemassa.

• Ei rantaa
        JYST kirjoitti:

Katinkullan saunamaailma ei ole nakuranta.

• Anonyymi

Onko jollain uusia ajatuksia ja kokemuksia tästä paikasta tai muista lähellä Palmaa olevista naku rannoista ?

• Anonyymi
      UUSI

Es Trenc on tosi hyvä ja laaja. Tai ainakin oli 10 vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      90
      2717
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1931
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      119
      1708
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1701
    5. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      31
      1661
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1659
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1597
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      286
      1405
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1190
    Aihe