Galluppi henkilöydestäni

Pyydän kaikki niitä henkilöitä jotka tunnistavat oikean henkilöllisyyteni, kirjoittamaan asiasta tänne. Siten, että kirjoittavat suoraan nimeni sekä nykyisen ja entiset asuinpaikkakuntani tänne. Mitään törkyilyä ei kannata tänne ladella. Samaten pyydän tuomaan julki mikäli tiedossanne on aiempikin nimimerkkini.

13

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole mikä vaan

EVVK(ei voisi vähempää kiinnostaa), miksi sinun henkilökohtaisuutes kiinnostaisi ketään?

• jokojokojokojokoj

joku punikki kylähullu- ammattivalittaja joka tekstaa satikan mielipidesivulle joka päivä jotain ?

• narsismitutkija

Aika narsistista olettaa että meitä kiinnostaa kuka olet.

• teräsjuuri

voi niitä, jotka tietävät!!!!

• jurasteeri

Nytkö Magnusti on jo nuin alhaalle vajonnu?
      Miksi ihmeessä luulet ketään kiinnostavan sinun törkysi.

• pössytöyssy

sinä, sinä, sinä aina vaan... mutta arvaappas sinä kuka minä olen, heh heh!

• Magnusti von Lagerbu

Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, miks ketään ei kiinnosta kuka mä oon? Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

• Maknumslöperi

Nimesi löytyy kirjasta. Kirja ei toki ole Kuka kukin on, vaan Mikähän v@@@u tuokin luulee olevansa!

• huolestuttaa

Varaa hyvä ihminen aika psykiatrille.

• laakerpommin kiroi

tuksia nähneenä uskoisin ettei yksikään työhönsä vakavasti suhtautuva nuppikatarripyskopaattilekuri jaksa Pommin höpinöitä kuunnella..edes maksua vastaan

• ryhä_valas

Manu Matias Saarinen, Kartanonherra ja Liikemies.... Siinä sinulle nimimerkkejä mitä olet käyttänyt....

• Ällövapaa

On se vaan kamalaa kun miehellä kaikki toiminto siirtyy alapäähän. On se.
      Mielenkiintoisinta tässä olisi tietää, että kuinka halvatun paljon sillä niitä mukuloita on, kun täällä netissä on haukkunut kaikki entiset muijansa ja sosiaalitoimistot kautta satakunnan kun ei saa tapaamisoikeuksia luonaamaan.

• Sosiaalitoimi

PIHLAVAN PÖLVÄSTINÄ TUNNETTU KYLÄHULLU, AINA NAAMA LEVÄLLÄN JOKA ASIASSA, NIIN TIETÄVÄINEN, VAIKKA SIIS PELKKÄ NOLLA KOKO ÄIJÄ. Osanotta sululaislle, kun tuollaista ei saada hoitoon millään, rakkaassa kaupungissamme, joka olisi paljon parempi paikka, ilma häntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7893
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5627
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4891
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4863
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe