Pyydän kaikki niitä henkilöitä jotka tunnistavat oikean henkilöllisyyteni, kirjoittamaan asiasta tänne. Siten, että kirjoittavat suoraan nimeni sekä nykyisen ja entiset asuinpaikkakuntani tänne. Mitään törkyilyä ei kannata tänne ladella. Samaten pyydän tuomaan julki mikäli tiedossanne on aiempikin nimimerkkini.
Galluppi henkilöydestäni
13
593
Vastaukset
- ole mikä vaan
EVVK(ei voisi vähempää kiinnostaa), miksi sinun henkilökohtaisuutes kiinnostaisi ketään?
- jokojokojokojokoj
joku punikki kylähullu- ammattivalittaja joka tekstaa satikan mielipidesivulle joka päivä jotain ?
- narsismitutkija
Aika narsistista olettaa että meitä kiinnostaa kuka olet.
- teräsjuuri
voi niitä, jotka tietävät!!!!
- jurasteeri
Nytkö Magnusti on jo nuin alhaalle vajonnu?
Miksi ihmeessä luulet ketään kiinnostavan sinun törkysi. - pössytöyssy
sinä, sinä, sinä aina vaan... mutta arvaappas sinä kuka minä olen, heh heh!
- Magnusti von Lagerbu
Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, miks ketään ei kiinnosta kuka mä oon? Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
- Maknumslöperi
Nimesi löytyy kirjasta. Kirja ei toki ole Kuka kukin on, vaan Mikähän v@@@u tuokin luulee olevansa!
- huolestuttaa
Varaa hyvä ihminen aika psykiatrille.
- laakerpommin kiroi
tuksia nähneenä uskoisin ettei yksikään työhönsä vakavasti suhtautuva nuppikatarripyskopaattilekuri jaksa Pommin höpinöitä kuunnella..edes maksua vastaan
- ryhä_valas
Manu Matias Saarinen, Kartanonherra ja Liikemies.... Siinä sinulle nimimerkkejä mitä olet käyttänyt....
- Ällövapaa
On se vaan kamalaa kun miehellä kaikki toiminto siirtyy alapäähän. On se.
Mielenkiintoisinta tässä olisi tietää, että kuinka halvatun paljon sillä niitä mukuloita on, kun täällä netissä on haukkunut kaikki entiset muijansa ja sosiaalitoimistot kautta satakunnan kun ei saa tapaamisoikeuksia luonaamaan. - Sosiaalitoimi
PIHLAVAN PÖLVÄSTINÄ TUNNETTU KYLÄHULLU, AINA NAAMA LEVÄLLÄN JOKA ASIASSA, NIIN TIETÄVÄINEN, VAIKKA SIIS PELKKÄ NOLLA KOKO ÄIJÄ. Osanotta sululaislle, kun tuollaista ei saada hoitoon millään, rakkaassa kaupungissamme, joka olisi paljon parempi paikka, ilma häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294