Köyliön sosiaalitoimen paskoille mutta silti tapaan viimein poikani. Aikaa se vei, ja tuotti kärsimystä myös pojalleni mutta minä se en perkele vääryyden edessä taivu. Ja samoin tulen tapaamaan niitä muitakin lapsiani jotka mieleltään sairas äiti on estänyt tapaamasta, tietysti Köyliön sosiaaliviranomaisten myötävaikutuksella, jotka ovat asettuneet äidin puolelle vastoin lasten oikeuksia. Lapsilla pitäisi lain mukaan olla oikeus tavata sitä vanhempaansa jonka luona ei asu. Kun aletaan temppuilemaan valvotuilla tapaamisilla ollaan hakoteillä eikä lapsen oikeudet toteudu. On olemassa vielä onneksi henkilöitä joita ei pallotella sosiaalitoimen mielivallan edessä ja minä lukeudun yhdeksi heistä. Kyl jämpti on..
En antanut periksi..
6
235
Vastaukset
- sossut-
Pääset kohta harjavaltaan tuulettumaan pariksi kuukaudeksi, katsotaan tuleeko lapsesi sinne moikkaamaan.
- von Lgerbom
Oletko itse ollut? Tuskin sinne noin vaan pääsee. Pitää olla jonkinlaisia edellytyksiä hoidon tarpeelle. Mutta kivoja lomapäiviä sinulle jos olet lomailemassa joko siellä tai täällä vapaana terveiden joukossa.
- pössytöyssy
Miksi kirjoitat aina yksityisasioitasi niin paljon tänne nettiin? en kysy arvostellakseni vaan uteliaisuudesta.
- hätäinen kait
Ei tullut mieleen lähteä käräjille? Vai mikä tää juttu on?
- Hullumaailma
Taitaa se käräjöidäkkin milloin mistäkin.;D Mutta mistä niitä naisia löytyy, jotka kerta toisensa perään ravottaa tuollaiselle hölmölle, kun siitä sitten koittavat erota huomattuaan virheensä, niin tämä roikkuu kaksin käsin jaloissa, eikä päästä irti ja kun nämä naiset menettävät äijänkuvatukseen hermonsa, leimaa se ne mielenvikaisiksi ja haastaa niin naiset kuin sosiaalitoimenkin.
- soiöi
Hanki elämä! Joku on pielessä, jos ei saa tavata lapsia, älä syyllistä sosiaalitoimea. Kyllä sun luonteesi on siellä huomattu, muuten lapset saisivat tavata sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873