Olen holissani ,varmaankin ihan turhaan, leikatusta 4-vuotiaasta nartustani. Otin sen viime syksynä hoiviini ja entinen omistaja sanoi että se on aina ollut pienikokoinen.
Välillä kuitenkin huolettaa, että onko sillä joku sairaus kun on niin laiha- Lonkkaluut tuntuu läpi, mutta muuten kissa on reipas, syö hyvin, leikkii tarmokkaasti ja sen turkki on kiiltä eikä karvaa irtoa normaalia enemmän.
Se syö n.1,5 pussia märkäruokaa päivässä ja sen lisäksi vähän kuivaruokaa,. Vettä juo mielestäni aika vähän, mutta voi olla että hän juo vettä muualtakin kuin kupistaan. Madottanut olen nyt hänet kaksi kertaa hänen täällä olonsa aikana (viime syksynä ja nyt alkukeväästä). Hän on ihan sisäkissa.
Mistähän merkeistä voisi tietää että onko kissa ihan terve? Huolehdinko ihan turhaan?
Laiha kissa
Kissun äiti
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076