hintatasosta?

matkaajatar..

Elikkä osaisiko joku antaa vinkkejä, mitä maksaa bazaareissa seuraavat tuotteet, jos osaatte sanoa noin suuntaa antavasti, et millä hinnalla suunnilleen saa, jos tinkiminen on onnistunut:
*T-paidat
*Tuninkat
*hupparit
*laukut
*kengät (lenkkarit)

Itse siis kerran aiemmin käynyt hurghadassa, ja pian suuntaamme sinne taas. Emme viime reissulla käyneet bazaareilla, ja nyt olisi mukava käyä... ja siksi olisi kiva tietää, et mitä edellämainitut tuotteet suunnillee maksavat, jotta mua ei sumuteta iha kuus nolla =)

7

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

Oleellistsa on miettiä mitä olet itse ko. tuotteista valmis maksamaan. Mitä sitten jos maksat .paidasta 6 euroa ja joku on saanut saman tuotteen 4 eurolla? Ei mielestäni mitään. Päätä itse minkä arvoisena pidät tuotetta ja pidä sitä ylärajana. Näin et tule huijatuksi.

• Matkaaja.

Just noinhan se menee. Maksaa minkä katsoo kohtuulliseksi. Sitä oikeaa hintaa ei olekaan muualla kuin kiinteähintaisissa liikkeissä. Basaareissa tinkiminen on olennainen osa kaupankäyntiä. Kuuluu eteläiseen kauppakulttuuriin. Joten närkästyä ei saa ja kannattaa olla kohtelias ja ystävällinen, sillä jo se pudottaa hintaa kummasti.

• ReisMan

Minun ohjeeni on että lupaa noin 10-20 % pyydetystä hinnasta niin siitä se kaupankäynti alkaa, vaimoni on monesti mennyt lupaamaan puolet pyydetystä hinnasta ja kauppa on syntynyt heti...Olen vähän moitiskellut häntä niistä hulluista tarjouksista ja hän on pyytänyt näytämään millä hinnalla saan, ja olen ostanut samat tavarat suunnilleen puoleen hintaan siittä mitä hän on maksanut.

• ammi73

Ihan totta!!!! suomessakin eri kaupoissa voi sama tuote maksaa ihan eri hinta.
      Ja tpaidat on eri laatusia eri paljon puuvilla kun toisessa, jne. mutta jos sanoo etta 5 eurosta tpaidat ja ylospain. hyva laatusia.
      hupparit 25 euroa ja ylospain.
      tunikat 15 euroa
      laukut 20 euroa
      lenkkarit 20 euroa.

mutta loytyy halvempiakin.
      laita vaikka emaili niin voin kertoa enemmin teille!
      amaalia77@hotmail.com

• markku 299

En tiedä mistä olet nuo hinnat kaivanut, mutta EL DAHARISSA nuo maksaa
      Laukut 5-10e
      T paidat 2-3e
      College takki 5-10e
      Lenkkarit 5-10e
      Ne maksaa sen verran kun on valmis tinkimään, tyhmät suomalaiset maksaa heti hinnan mikä pyydetään,

• Matkaaja.

Jos elehdit ja näytät muutenkin siltä, että juuri tuo sinun on pakko saada, saattaa T-paidan hintapyyntö olla kolmekymmentä euroa - on silloin jotain spesiaaltaatua ja disainia.

Oikea hinta on se, millä kauppias katsoo voivansa sen myydä ja mitä ostaja on valmis siitä maksamaan.

• jkö

T-paidat 2,5-5 €, tunikat 3-15 €, hupparit 5-15€, laukut 10-20€, lenkkarit 5-20€. Riippuu hyvin pitkälti teidän tinkimistaidoista sekä tuotteiden materiaaleista ja laadusta. Hintaan vaikuttaa myös se, onko lasten vai aikuisten vaate. Yhdessä basaarissa sain tingittyä lasten t-paidat 2,5 € mutta aikuisten paidoista maksoin 4€.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1226
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      833
    Aihe