Hei arvoisat kanssa kirjoittajat. Olen kohdannut väistämättömän esteen päiväunilleni. Naapurin koira jaksaa haukkua aina useita kymmeniä minutteja, kun muuten rauhalliset naapurini ovat poistuneet töihin/torille (he ovat suomen romaaneja). Itse työttömänä arvostan pitkään nukkumista ja omaa rauhaa. Maksan kovaa vuokraa kerrostaloasunnostani Kannelmäsessä ja odotan saavani rahoilleni vastinetta edes unirauhan merkeissä. Kysynkin teiltä miten minun tulisi toimia? Olen toki ilmoittanut tästä naapureilleni, mutta he eivät tunnu ottavan kuuleviin korviinsa. Melu raastaa hermojani ja olenkin miettinyt: Onko klassinen "partakoneenterä makkaroita postiluukusta" ainoa ratkaisu tähän hirveään ongelmaan? Onko olemssa esimerkiksi jotain inhimillisempää talousmyrkkyä, jolla ongelman saisi hoidettua. Olen pohjimmiltani eläinrakas ihminen, mutta kaipaan pitkiä uniani.
Naapurin piski
pasiwaan
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096