Ei nimipäivää, ei syntymäpäivää. Ei joulua, juhannusta, ei pääiäsitä ei isän/äitienpäivää. Älä vaan sano "ettei Jesse käskenyt viettää".
Ihmisen elämä on ainutkertainen. Ei tule toista samakaltaista.
Ankea elämä
6
<50
Vastaukset
Ei tuossa vielä kaikki. Myös urheiluseurassa ei katsota hyvällä olla aktiivinen. Maailmallisten kanssa ei oikein sallittaisi seurustella kuin mielellään vain julistamisen merkeissä.
Mutta kulttienhan idea onkin eristää jäsenensä. kaikki sellaisetkin säännöt käytetään siinä joita ei voida uskonnollisesti perustella.Tämä eristäminen muista tehdään muissakin kulteissa. Vain siten jäsenet saadaan pidettyä kultin hallinnassa. Samalla tietysti karttamismenettely on erityisen tärkeä, se kun on peloitteena riittävän suuri että ihminen pysyy kultissa.- nörttisurffari
Mä inhoon urheiluu.
ikinä en menis urheiluseuraan.
Enkä oo jt.
eikä mun kaveritkaan urheile, vaan me roikutaan netis kaikki vapaa aika ;)
ja ihmetellään...tätäkii saittii..hehe-heh.....
Olen kyllä eristäytynyt ,jtnk..?
miten voi sanoo niitä ovikellon rämpyttäjiä semmosiks et ne muka eristäytyy ihmisist?
nehän juttelee ovilla kaiket päivät maailman ihmisten kaa? nörttisurffari kirjoitti:
Mä inhoon urheiluu.
ikinä en menis urheiluseuraan.
Enkä oo jt.
eikä mun kaveritkaan urheile, vaan me roikutaan netis kaikki vapaa aika ;)
ja ihmetellään...tätäkii saittii..hehe-heh.....
Olen kyllä eristäytynyt ,jtnk..?
miten voi sanoo niitä ovikellon rämpyttäjiä semmosiks et ne muka eristäytyy ihmisist?
nehän juttelee ovilla kaiket päivät maailman ihmisten kaa?Onhan se tosiasia että seura edellyttää eristäytymistä. Sitä on juurikin se että pidättäydytään tavoista mitä valtaväestöllä on. Ei juhlapäiviä, ei äänestystä, vältellään maailmallisten seuraa jne jne..lista on pitkä..
Se että käydään ovilla rimputtelemassa ja puhumassa opista ihmisille ei tarkoita ettei oltaisi eristäytyneitä. Tokihan todistajat törmäävät ihmisiin ihan vaikka ruokakaupassa, eivät he fyysisesti ole eristätyneetkään.
He ovat eristäytyneet henkisellä tasolla. Ja sitä seura juurikin haluaa ja siihen pyrkii. Tunnusomainen piirre erilaisille kulteille.- outo kultti,joo!
Koala_puussa kirjoitti:
Onhan se tosiasia että seura edellyttää eristäytymistä. Sitä on juurikin se että pidättäydytään tavoista mitä valtaväestöllä on. Ei juhlapäiviä, ei äänestystä, vältellään maailmallisten seuraa jne jne..lista on pitkä..
Se että käydään ovilla rimputtelemassa ja puhumassa opista ihmisille ei tarkoita ettei oltaisi eristäytyneitä. Tokihan todistajat törmäävät ihmisiin ihan vaikka ruokakaupassa, eivät he fyysisesti ole eristätyneetkään.
He ovat eristäytyneet henkisellä tasolla. Ja sitä seura juurikin haluaa ja siihen pyrkii. Tunnusomainen piirre erilaisille kulteille.---He ovat eristäytyneet henkisellä tasolla. Ja sitä seura juurikin haluaa ja siihen pyrkii. Tunnusomainen piirre erilaisille kulteille.-----
Kumma juttu--kuulosti joteski tutulta....
Ai joo se on se JEESUS-kultti ? :D
Johanneksen evankeliumi:15:18--20.
18 Jos maailma vihaa teitä, niin te tiedätte, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
19 Jos olisitte osa maailmasta, niin maailma olisi mieltynyt omaansa
.
Mutta koska ette ole osa maailmasta,
vaan minä olen valinnut teidät maailmasta,
tämän vuoksi maailma teitä vihaa.
20 Pitäkää mielessänne se sana, jonka minä sanoin teille: ei orja ole isäntäänsä suurempi. Jos ihmiset ovat vainonneet minua, niin he vainoavat teitäkin; jos he ovat noudattaneet minun sanaani, niin he noudattavat teidänkin sanaanne.
- tosi ankeeta ;D
Ei pakollisia osallistumisia kaikkiin synttäreihin ja synttärikeräyksiin ja joululahjoista puhumattakaan!
Pääsin Hawaijille sillä rahalla talvella, minkä ENNEN kulutin niihin ;)
-nyt muistan läheisiäni hieromalla heidän hartioitaan,
tekemällä heille jalka.ja käsihoitoja,
leikkaamalla heidän tukkansa,leipomalla herkkuja
-ostamallakauniita kukkia
--taatusti useammin kuin vain kerran vuodessa ;D
P.S
ulkoilutan myös liikuntarajoitteisia lähimmäisiäni JOKA VIIKKO. - rin the bell...
-ja pääsee vitsien aiheeksikin ;D
Onpa mukavan ankeaa...
http://www.waterfordwhispersnews.com/article.php?id=185
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565500Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212417Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551685- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231436Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101207Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190