Onko kukaan käynyt jo sosiologian pääsykokeissa? Itsellä olisi alle viikon päästä ja paniikki hiipii jo sieluun. Vanhoja pääsykokeita ei julkaista, joten ei ole aavistustakaan mitä odottaa. Osaako joku sanoa onko kokeissa esim. monivalintaa? Vai jonkunlaista ainekirjoitusta? Sen olen saanut selville, että kokeessa on aineistotehtävä, mutten mitään muuta. Kuulin myös huhua, että kokeessa olisi myös tilastotiedettä, mutten ole löytänyt sille minkäänlaisia todisteita. Varsinkaan, kun pääsykoeaineistossa ei ole tilastotieteestä mitään, joten taisi olla ihan huuhaata? Olen lukenut kirjan vain kerran, ja tässä loppuajan kertailen alleviivauksiani yms, ja kirjan sisältö vaikuttaa helpolta. Opettajat ovat myös sanoneet, että osaan hyvin soveltaa oppimaani. Onko kellään kokeneella mitään vinkkiä? Esim. kannattaako aloittaa jostain muusta tehtävästä, kuin ensimmäisestä?
Pääsykokeet
yliopistoonkiitos
1
207
Vastaukset
- yo
Nykyäänpä on tuo yhteisvalinta niin joka kaupungissa taitaa olla sama koe samana päivänä. Tsemppiä kokeeseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249