neitokakadun häkki

Uuteen kotiin

3

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ankku_

Hei,
      kyseisessä häkissä hämää hieman se, että ilmoitetut mitat ovat ulkomitat. Sisämitat löytyy myöskin, jotka ovat 92,5cm x 69,5cm, eli pohjapinta-ala on 0,64m2. Tämä on alle neitokakadun minimihäkkikokosuosituksen, neitokakadulle minimikooksi suositellaan 0,75m2. Myönnän, että itsellänikin on kolmella vain 0,72m2, mutta linnut ovatkin vapaina useita tunteja päivässä (periaatteessa aina kun olen kotona). Tuossa häkissä miinuksena se, että se ei ole koko mitaltaan noin leveä, en ottaisi tuota häkkiä. Tuo torni on lähinnä haitaksi. Ainoa mielestäni neitokakadulle hyvä lintuhäkko on tuo Eldorado. Myös Montana Aviary Villa Casa 120 kävisi, mutta kalterit saattavat olla turhan ohuet neitokakadun varpaille. Suosittelen häkin rakentamista itse, pääsee halvemmalla ja saa suuremman.

• uuteen kotiin

kiitos ankku, tästä oli suunnattomasti apua !

• liinuuli

Meillä aika samanmoinen, papukaijavilla arthur.. ulkomitat leveys 107 syvyys 66 korkeus 175 ilman läppiä... Toimii hyvin kahdella neitsikalla... Tietenkin jos saavat olla vapaana tosi paljon, meillä ainakin 24/7 syömässä ja nukkumassa käyvät häkissä ja se on siinä.... Arhurissa saa myös kattoluukun auki joka myös on hyvä lisä, tykkäävät istua ylhäällä orrella... Mutta toki itse rankentamalla saa jo kunnon lentohäkin ja halvemmalla, jo niiden turvallisuudenkin takia ja jos ei ole mahdollisuutta aina pitää lintuja vapaana...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe