Hei! Oletteko olleet kesätöissä jossakin siivous firmassa tai siivoomassa ylipäätänsä? Mitä tuntipalkkaa saitte? Olis kiva tietää, että suunnilleen osaisi ehdottaa oikeanlaista jos sitä kysytään.
Ja mikä on siivouksen TES-palkka kun en löytänyt siivousalan palkkaa, kaikkiin muihin ammatteihin kyllä löysin työehtosopimuksen mukaisen palkan mutta tota siivousta en löytänyt, niin jos joku osais sanoa, kuinka suuri on TES.n siivous palkka??
:))
siivoojan tuntipalkka
14
9976
Vastaukset
- määää2
moi.
riippu kokemuksesta.iästä.työnkuvasta "Mutta Jos olet nuori ja kokematon?
Varmasti noin 7 euroa/h. - MM
80% TES:istä (joka oli n. 9,80e) eli alle 8 euroa, jos ei ole kokemusta. Raskasta on työ...
- kesäsiivooja__
Teen kesällä siivoustöitä. Palkka on 8,35 euroa tunnilta.
- €€€
Tuoltapa löytyy koko tes:
http://www.finlex.fi/data/tes/stes3342-PT78kiinthoi1004lispalkkj.pdf
Harjottelijan palkka (ei aiempaa työkokemusta) on siis 7,46 €. - wjerfiojwerf
Työkokemus siivouksesta!!! Kai riittää, kun sanoo että kotona siivoan joka päivä. Tuo on vain tekosyy pistää alin mahdollinen palkka. Naurettavaa touhua
- 25e/tunti
25e/ tunti
- manageri1
Tässä toimiva linkki:
http://www.finlex.fi/data/tes/stes3342-PT78kiinthoi1111.pdf - ajoneuvojen siivous
Mulla oli 8,75 euroa.
- siivoojjjjaa
itse olen siivousfirmassa töissä ja saan 9.2 tunnilta tai 9.80 kohteesta riippuen! Ja minulla ei ollut minkäänlaista kokemusta alasta, olen 18 vuotias!
- kyllästynyyyyt
Älä mene. Ihan paskaa ja rankkaa
- 12as2qqwdsad
Itse siivoan kulkuvälineitä ja saan 9,25 tunti sunnuntai- ja ilta- ja yölisät.
- tiveno
HEI itse olen jo eläkkellä yrittäjätoiminasta ja tiedän kuinka tärkeää siivoojan työ on ja kuinka ala-arvostettua.Olen jo pitkään etsinyt sivua missä kehiottaisin siivojia ryhtyvän LAKKOON niin näkisivät miten tärkeää työ on.Sairaalat,kaupat,ravintolat,julkiset kulkuneuvot,koulut jne.Milhähän näyttäisi vaikka kahden viikon kuluttua.Eikä sitten mitään rikkureita töitä tekemään.
- Rappusiivooja
12e tunnilta :)
- 25e/tunnilta
25e/tunnilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229