En tiedä onko kohdallani kyse BED:stä, ainakaan vielä, mutta joka tapauksessa syömishäiriöstä johon liittyy sekä ahmimis- että laihdutusjaksoja.
Tätä on jatkunut jo vuosia ja paino on heittelehtinyt 48-58 kilon välissä. Kun painan vähemmän, olen itsevarmempi ja pystyn pitämään itseni kurissa herkuista. Silti jokin aina laukaisee ahmimiskierteen ja se kestää helposti monta viikkoa. Nyt olen olen taas lihonut 3-4 kiloa muutamassa viikossa enkä löydä minkäänlaista itsekuria. Lihominen kuvottaa ja ahdistaa, ja se saa syömään vielä enemmän. Päivittäisiä kalorimääriä en uskalla edes laskea. Tuntuu että ruoka hallitsee elämääni.
En pysty kertomaan tästä läheisilleni ja siksi etsisinkin vertaistukea ihmisistä, jotka edes jossain määrin tunnistivat itsensä kuvauksestani. Jos jollain on samanlaisia fiiliksiä ja haluaisi jakaa ajatuksia, sähköpostia voi laittaa osoitteeseen msshadows (at) luukku.com.
Vertaistukea ahmimishäiriöön?
Msshadows
1
312
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229