Moikka, oon 12-v poika. Lopetin säännöllisen yökastelun joskus 4-v ja sen jälkeen tapahtunu ehkä viis vahinkoa. Oon 3 kertaa viimisen kolmen viikon aikana kastellut sänkyni. Ekan kerran kun heräsin ja huomasin et koko sänky ja housut on ihan märät. Silloon tuli semmonen fiilis et voi v****, äkkiä lakanat piiloon, joka on hieman vaikeaa koska asun tilapäisesti (muuton takia) 7-vuotiaan veljen kaa samas huonees. Seuraavan kerran vahinko kävi seuraavalla viikolla mutta se oli onneksi aika pieni. Seuraavana päivänä kävin ottamassa pari käytettyy pamppersin housuvaippaa joiden sivuja ei oltu revitty auki, naapurin roskiksesta kun kukaan ei nähnyt. Seuraava vahinko kävi edellisen jälkeen 10 päivän päästä. Silloin pidin vaippaa salaa jalassa ja ei tullu sänkyyn ku vaa pieni märkä kohta. Eli olen 160 cm pitkä ja painan 55 kg ja pampperssin easy up neloset mahtuu mulle. En ole vielä kertonu vanhemmille siitä. Että olisko joku 9-14-vuotias tyttö tai poika kenen kaa vois jutella näistä ja muista asioista. Pistäkää sähköpostia tähän osoitteeseen jos haluutte jutella: janne.juhani98@gmail.com
Yökastelu ala- ja yläaste ikäisinä
Ei voi olla totta
1
567
Vastaukset
- pieni virhe...
ohoh teksti tuli vahingos kaks kertaa, ku netti feilaa... Uudempi keskustelu nimimerkillä jamppa1998 on parempi eli lukekaa se ja vastatkaa siihen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833