ala- ja yläastelaiset yökastelijat

Jamppa1998

moikka, olen 12 v poika kuudennela luokalla. Kastelin sänkyni viimeksi säännöllisesti 4 tai5 vuotiaana. 3 viikkoa sitten kastelin kuitenkin sänkyni oikwin kunnolla. Heräsin vasta puoli seitsemän aamulla epämiellyttävään tunteeseen. Silloin hieman *******. Ei mitään, pistin vain peiton päälle eikä kukaan huomannut mitään. Seuraavalla viikolla kuitenkin kävi vahinko, mutta ei niin suuri. Sinä päivänä kun tulin koulusta niin otin naapurin roskiksesta pari käytettyä mutta sivuilta ehjää pampperssin housuvaippaa, kun ketään ei näkynyt. Pistin sen seuraavina öinä jalkaan, ettei sänky menisi (edes niin paljoa märäksi). Vahinkoa ei käynyt viikkoon mutta yönä ennen ylä-asteelle tutustumis päivää tuli pissat sänkyyn. Tällä kertaa suurin osa pysyi vaipassa ja sänky kastui vain vähän. En ole kertonut vanhemmilleni asiasta koska se on käynyt vain 3 kertaa reilussa kolmssa viikossa. Olisko täällä 9-15 vuotiaita tyttöjä tai poikia joilla olisi myös enemmän tai vähemmän yökastelua niin voitaisiin jutella näistä asioista sähkö postilla. Mun sähköpostiosoite on : janne.juhani98@gmail.com Ottakaa yhteyttä jos haluutte juttelukaverin

3

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla kävi näin:

mulle on käyny samal lailla. Kun koululoppui ja kesäloma alkoi niin kastelukin loppui

• käy lääkärillä

tuohon asiaan on kyllä hoito, otahan lääkärillä puheeksi. Ei ole normaalia jos 4v kastelee sängyn vahingossa

• Poliisionystävämme

Tämä on taas sen 50 Jannen kirjoittelua.
      Kyseinen ukko on sairas pedofiili.
      ÄLKÄÄ VASTAILKO NÄIHIN!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe