http://fi.wikipedia.org/wiki/Nimeni_on_Neumann
Kuinka monelta tuo löytyy levyhyllystä. Saundeiltaan ja äänitykseltään referenssitason julkaisu. Ainutlaatuinen versio Sinä&Minä-kappaleesta. Jokainen aamu -kappaleen kautta aikain paras versio. Ehdotonta eliittiä.
Tällaisia tarvitaan lisää. :)
Neumann: Nimeni on Neumann
8
379
Vastaukset
- Löytyy
Samaa mieltä ja löytyy. Ja eikä tuo Levoton Tuhkimo akustisena ole mikkään heikko!
- Merjan fani
Parasta tuolla levyllä on Merja Laaksonen. Ihana, lahjakas artisti. Harmi vaan ettei esiinny enää. Ainakaan mitä keikkatietoja ei löydy mistään. Juuret gospel-musiikissa. Hänen Hetken juhla-levy mikä ilmestyi 1993 tai 1994 on kuuntelemisen arvoinen. Tosin Dingo-fanit ei ehkä kohderyhmä ;))
Tuosta Nimeni on... levystä, muistaako kukaan menestyikö se Suomen virallisella top 40-listalla??????
Sinä ja minä-duetto julkaistiin singlenäkin.- Dynamiikkaa...
Yleisradio soitti aika paljon Sinä ja Minää sekä ykkösraitaa Siellä se on. Liian hieno levy radiosoittoon. Todella nannaa saudi!
- Mirah
Ei noussut listalle lainkaan. Muistan kun sain koulussa tästä palautetta, kun olin hehkuttanut levyä kavereille eikä se sitten noussut edes listalle. Nipa kyllä kävi esiintymässä listassa, jossa esitti muistaakseni Siellä se on -biisin. Samana syksynä esitti Elämä Lapselle -konsertissa Olympiastadionilla Kuutamokeikka -biisin.
- -Laatuvalio-
Mirah kirjoitti:
Ei noussut listalle lainkaan. Muistan kun sain koulussa tästä palautetta, kun olin hehkuttanut levyä kavereille eikä se sitten noussut edes listalle. Nipa kyllä kävi esiintymässä listassa, jossa esitti muistaakseni Siellä se on -biisin. Samana syksynä esitti Elämä Lapselle -konsertissa Olympiastadionilla Kuutamokeikka -biisin.
No ei varmasti ole edes tarkoitettu radiosoittohitiksi. Studioväki on ajatellut ja kuunnellut vain saundia eikä kaupallisia paineita. Saundi vaatii huippuluokan hifilaitteet ja akustisesti hyvän kuunteluhuoneen. Mutta tulos on sitten sellaista herkkua.. :D
Harmi, että nykyään levyt kompressoidaan sellaiseksi tasaiseksi surinaksi ja särinäksi. Vaikka kuinka huutaisi, ääni on kuin avaimenreiästä.
- 5 TÄHTEÄ
Todella ilmava, vapautunut, puhdas ja vaivaton soundi. Harmi, ettei nykyään tehdä tällaista...
- Kuolaten odottava
Neumann saisi tehdä samalla porukalla lisää akustisia julkaisuja. :)
- hyvän nälkä
Kuolaten odottava kirjoitti:
Neumann saisi tehdä samalla porukalla lisää akustisia julkaisuja. :)
todellakin, ostaisin heti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096