Mitka on tuontirajoitukset kun olen tulossa autolla Euroopasta Ruotsin kautta Viking linella Suomeen. EU:stahan saa tuoda vaikka milla mitalla, mutta Viking line antaa omat rajoituksensa.
Voinko siis tuoda vain sen maaran kokonaisuudessaan minka Ruotsin laivalta saa tuoda vai voinko tuoda autossani myos juomat, jotka olen ostanut jo ennen laivalle menoa?
Euroopasta viinaa Viking Linella
4
254
Vastaukset
- pelti kiinni...
Tuo vaan, niin paljon kun auton kantavuus sallii....siis omaan käyttöön :-))
- Jaba-Baba
Jos laiva tulee Ahvenanmaan kautta on voimassa taxfree rajoitukset - eli ei todellakaan niin paljon kun autoon mahtuu - käytöllä ei ole mitään merkitystä.
Pidä kutit ostoksista tallessa - muuten käy ohrasesti. EU:sta saa toki tuoda, mutta ei taxfree tuontina. - arvaaja vain
Taxfreestä (laivalla) ei kai myydäkään muuta kuin se sallittu määrä, mikä myös maihinnousukorttiin taidetaan leimata taxfreen kassalla, joten oli Keski-Euroopan ostoksista kuitteja tallella tai ei, tullissa varmaan uskotaan kun sanoo niiden olevan muulata kuin laivalta ostettuja.
- Jesse James
Laivalla myydän, se ei ole este. Säilytä vain ne kuitit jos tuot laivaan muualta ostetttua viinaa. Tulli uskoo vain sen mitä näkee - ei muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1141089
- 661058
- 70930
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n253879- 33793
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12791