Tarjotaan vuokralle rivitalossa 3h k s ph wc 73 m2 Järvenpään Kinnarissa.
Hyvä yksitasoinen kolmio, rauhallinen sijainti. Keskustaan/asemalle (3 junaa/h) 1,5 km. Pieni taloyhtiö.
Avarat näkymät, päätyhuoneisto. Kaksi autopaikkaa, yksi lämpöpistoke (voi kytkeä toisen).
Olohuoneen, keittiön, eteisen ja toisen mh lattiat parkettia, toisen mh lattia laminaattia. WC ja pesutilat laatoitettu. Saunassa vuolukivikiuas.
Suora sähkölämmitys, kaksoistariffi. Sähkön kulutus ollut n. 3000 kw talvi- ja 8500 kw kesäsähkö, sisältäen taloussähkön. Sähkön vuokralainen tilaa ja maksaa sähkön.
Vuokra 930 €/kk, vesi kulutuksen mukaan.
Vuokrasopimus vähintäin 12 kk, vuokratakuu 3 kk vuokra (1790 €). Kunnan, valtion tai Kelan vuokratakuuta ja vuokrasitoumuksia ei hyväksytä. Luottotiedot tarkistetaan.
Tupakoimattomille, ei lemmikkejä.
Yleisten piha-alueiden hoitovastuu yhdessä muiden asukkaiden kanssa, vuokralainen hoitaa oman pihaosuutensa ja joka viides viikko ns. talkkarin työt. (Talvella lumityö yhtiön talon päädyn päästä katuun asti, kesällä ruohikon leikkaus talon pääty)
Kuvia http://picasaweb.google.fi/Rekki.L
Vapautuu heinäkuun alussa
Rivari 3h+k+s Järvenpäässä
rekki.l@gmail.com
1
467
Vastaukset
- Henna
Hei, ilmoittelisitko pikaisesti onko tämä asunto vapaana? Kiitos
t Henna Rimminen
p 0503414203
hennarimminen@gmail.com
henna.rimminen@metso.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264