Oletteko käyttäneet kestoja reissatessa Suomessa tai ulkomailla? Miten onnistuu vaippahuoltohotellissa, jos siis käytettävissä ei ole mitään pesulapalvelua.
Kesänreissuihin tarvitsisin tsemppiä ja ideoita miten selvitä pienen (3kk) vauvanvaipatuksesta suomen reissuilla :)
Kestovaipat reissussa?
4
232
Vastaukset
- kotikestoilija
mä oon suosiolla kertistelly reissut. on vaan niin helpompaa. ja vaipanvaihtovälit voi olla pidempiä, kun ei aina tiiä missä sitä vaihtais. kotona kestoilen.
- jk
ennolekäytänyt
- ei ihan ehdoton
Pääsääntöisesti ollaan reissussa käytetty kertiksiä, vaikka kotipiirissä ollessa/max 2 yön reissuilla on kestoiltu. Ulkomailla on ollut joskus kestoja mukana kun vuokratalossa on ollut pesukone ja pyykkiä on muutenkin pesty, ja joskus olen mökkiolosuhteissa myös käsipyykännyt harsoja, kun lapsi on ollut oppimassa kuivaksi eikä vaippa ole kastunut kuin silloin tällöin. Mutta täyskestoilu pienen kanssa käsipyykkipelillä ei minusta ole lomanviettoa, joten sen pari pakettia nuo muuten kestoilleet lapset ovat kertiksiäkin käyttäneet :)
- tiitttuiu
Riippuu aika paljon millaista reissua teette. Useissa hotelleissa on pesukoneet. Meinaatteko olla tienpäällä putkeen pitkiä aikoja? Siis ettette käy välillä kotona? Pari päivää menee kestoilla, käsin pesten harsoja (kuivuvat nopeasti), mutta pidemmillä reissuilla itsekin varmaan tyytyisin kerttiksiin... Me ollaan tosin lomailtu paikoissa, jossa pesukone, joten kestoilla ollaan menty :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823