ISO PERINTÖ TULI

kroisos pennanen 444

hei perisin ison summan rahaa. nyt pitäisi laittaa raha poikimaan....

23

700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kristofer33

sijotappa meikäläiseen 2000 €!

maksan vuodessa pois!

takaisinmaksu 200€ / kk sisältäen korot

• Roope-sedän serkku

Joo, tarttis kans abaut 20 000€. Ei taida perintösi riittää!

• ksudfoubdurfgv

nyt tuli iso JYTKY. ja menikin

• Jos rahaa on, niin lainaapa minulle. cilla85@suomi24.fi

Raha-asiani ovat nyt aika huonosti ja tarvitsisin lainaa.

• pia 27

hei lainaa mulle 500 tapaaminen käy tänään

• rahantarpeessa

Tarvitsisin pikaisesti 20000e, keskustellan s-postin kautta lisää jos innostaisi rahan lainaaminen.. osoite sylvester1@live.fi

• huhhhuijaa

on vissiin lähteny pikavipit kovaa käsistä!

• skml57

Moi,
      Jos olet ihan oikeesti asialla, ole ystävällinen ja vastaa minulle meilillä skml57@suomi24.fi.
      Kerron tarkemmin silloin mikä on summa, ja miksi tarvitsen. En itse leiki asialla, tarve on todellinen.

• kaitsu espoo

nyt tuli jymy yllätys rahaa tilillä 45 tuhatta euroa . tarviiko joku jeesiä???

• elämä vaakalaudalla

Hei, jos haluat oikeasti auttaa, tarvitsisin pikimmiten lainaksi tuhat euroa. Maksaa voisin 3 kuukauden päästä sopivalla korolla.
        Vastaisitko Sibylla@suomi.24.fi

• serm03

Moi Kaitsu. Tää mimmi tarvitsis jeesiä, siis rahaa lainaan. Laita meiliä tulemaan serm03@suomi24.fi niin kerron tarkemmin. Kiitos

• rasputin10

jos jollain on oikeesti lainata niin laitappas s.postiosoite niin kerron tilanteesta tarkemmin ja myös muut asiat voidaan sopia sitä kautta...
      itselle vaan tullut sellanen olo että nä rahanlainaajat vaan puhuu lämpimikseen...

• tietoa tarjolla

Heips. Voin ehkä auttaa. Edustamani yrityksen kautta voit vertailla kaikkien pankkien ja pankkiiriliikkeiden tuotteita sekä varainhoitajia joita Suomesta löytyy. Eli itse en osaa rahojasi sijoitaa mutta voin auttaa sinua tutkimaan mitä eroja eri välineissä ja yrityksissä on. Jos siis haluat edes lisää tietoa, niin meilaa osoitteeseen kuupo6@gmail.com.

Ps. Rahan lainaaminenkin on hyvin tuottoista puuhaa kunhan sen tekee oikein.

• serm03

Moro, jos oikeesti tuota tarkoitat,ota yhteyttä serm03@suomi24.fi. Kiitos. Rahan saat korkojen kanssa takas, varmasti

• laura89

Hei,

Jos todella haluat ja auttaa niin täällä olisi 23v tyttö avun tarpeessa. Vanhempiakaan ei ole jolta voisi lainata.

Osoitteeni on lamali@luukku.com

• HYVÄ SUU

lainaa mulle 23v tyttö KAUNIS TAVIN RAHAA HETI

• Comq

Jos joku haluaisi lainata 30.6 asti 80e, niin maksan takasin 80e 15e.
      Yhteyttä voit ottaa comq@hush.com

• norate

Luullen oikeestim että parhaiten raha poikii nyt kun laitat siitä mahdollisimman paljon säästöön aivan nolla tilille.

20.6.11 hex indeksi laski 3,01%, mistä voi päätellä myös sen, että rahastojen arvot laskevat makeasti. OLen seurannut rahastoon pikkuisen laitteneena yhtä rahastoarvoa nyt reilun 6kk, ja normi liike on ollut plusmiinus pari senttiä per päivä ja nyt viimeisen viikon aikana arvo on tullut alas tuon ajan huipusta alas n. 0,20euroa. ELi ei nyt mihinkään osakkeisiin tai rahastoihin.

Mutta tottakai pankkitilillä kannattaa pitää suojassa... mutta itsellä näkymässä.

Ja yleisesti, ei pienet rahat poikimaan pysty. Sitä ptiää olla paljon, että se poikii, ja mitä tuosta rahastomallistani, niin nyt se alkaa käymään helposti pääomalla niin se siitä sitten miinuksella.

• jokke vaan

heipä hei. iso summa rahaa taskussa . onko ehdotuksia ?? jotain tarttis tehdä ?

• luonnossaaaa

tarvin rahaa 2000e takasin maksu ok luonnossa korko

• reilu korko

tarvitsen 1000 eur 2 viikoksi

• KROISOS PENNANEN

rahaa lainataan . hyvät perustelut miksi juuri sinulle lainaan RAHAA?

• manu maini man

hei lainaan pikku summia rahaa .50-3000e hakemuksia tänne. kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5877
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      610
      2326
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1023
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      54
      1006
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe